Skip to main content

onverwacht werd ik opgebeld door KPN met een vraag of ik niet een betere service wilde en een lagere prijs voor mijn abonnement. Ik vertelde dat ik in de tuin bezig was, maar dat ik daarin altijd geïnteresseerd was.

er zou van alles gaan gebeuren, veel snellere opname tijd bij telefoongesprekken (maar een ander nummer 0800-0403), check of ik de laatste stand van de apparatuur in huis had, service monteur on call binnen een dag, het regende voordelen, incl een lagere prijs.

Ik kreeg een contract aangeboden, met een bedenktijd van twee weken.

Toen ik tijd had om ernaar te kijken, viel mij op:

  • dat ik een nieuw klantnummer kreeg, overgegaan was naar zakelijk, de kortingen tijdelijk waren (4 maanden),
  • het hele voorstel bleek ongunstig te zijn voor mij, Ik heb het snel daarna kunnen annuleren.

Misleiding noem ik dit omdat het volledige initiatief bij KPN lag.

De echte service oplossingen, die ik wel nodig zou kunnen hebben  (glasvezelaansluiting afwerken, status laatste apparatuur check) zijn nu ook ineens niet meer aangeboden.

Hallo @Zee10, welkom op het forum. Jammer te horen dat de boel op papier niet overeenkwam met wat besproken is. Ik raad je aan, omdat dit het forum is voor consumenten, dit te melden op het forum voor KPN Zakelijk

 

Daarnaast geef je aan:

De echte service oplossingen, die ik wel nodig zou kunnen hebben  (glasvezelaansluiting afwerken, status laatste apparatuur check) zijn nu ook ineens niet meer aangeboden.

Daar kan ik wellicht bij helpen of meer informatie over geven. Wat bedoel je met glasvezelaansluiting afwerken, wat heb je qua glasvezel op dit moment al? En wat betreft apparatuur, over het algemeen is alle apparatuur die nu in omloop is ook gewoon gangbaar en up to date. Als je jouw forumprofiel zou willen invullen, dan kan ik zowel glasvezel als apparatuur voor je checken.


met dank voor het aanbod, ik bel wel op.