Skip to main content

Ik ben al meer dan 10 jaar vaste klant van KPN en mis de voordelen die je als nieuwe klant wel krijgt. Voorbeeld; Als ik mijn abonnement op zeg en opnieuw afsluit betaal ik hetzelfde maar krijg ik wel gratis superwifi er bij twv €200,-. Kan ik als vaste klant ook gebruik maken van deze actie of moet ik dan eerst mijn abonnement opzeggen en opnieuw afsluiten?

 

U zult vroeger ook vast een mooie aanbieding hebben gehad. Dagelijks zie ik berichten voorbij komen waarin deze situatie uitgelegd wordt. In het verleden kon je elk jaar om korting vragen maar dat is nu niet meer.

 

Als u opzegt en lange tijd weg blijft kunt u het proberen. Naast de super wifi kon je dan ook kiezen voor enkele maanden korting. Dus vroeger kreeg je korting als welkom en tegenwoordig kan je eventueel voor de wifi punten kiezen.


Ja dat klopt, ik snap ook wel dat er nieuwe klanten aangetrokken moeten worden.

Maar dan loont het wel om af en toe over te stappen.

Ik hoopte dat vaste klanten ook af en toe mee konden profiteren van een actie in het kader van klantenbehoud.

Vroeger ook weleens gebeld om op te zeggen en toen kon het ineens wel weer. 


Vroeger ook weleens gebeld om op te zeggen en toen kon het ineens wel weer. 

Dat kan je nog proberen :wink:


goede morgen ik ben al +_40 jaar lid bij kpn toen nog PLANET en kreeg ik Spotify gratis dat is in een keer er af gehaald .Ik vind als vaste klant na 40 jaar wel een extra Kandeau op zijn plaats en geef me gewoon gratis Spotify weer terug .B.V.D.     afz G.Q.  


goede morgen ik ben al +_40 jaar lid bij kpn toen nog PLANET en kreeg ik Spotify gratis dat is in een keer er af gehaald .Ik vind als vaste klant na 40 jaar wel een extra Kandeau op zijn plaats en geef me gewoon gratis Spotify weer terug .B.V.D.     afz G.Q.  

Spotify is nooit gratis geweest. Het was onderdeel van het Alles-in-1 pakket, de prijs van Spotify zat gewoon in de totaal prijs. Als je een ander pakket nam met dezelfde opties, maar zonder Spotify, dan was je zowat 10 euro goedkoper uit.


Ik heb altijd het alles in een pakket gehad waarom is het er dan uitgehaald ? Het is allmaal zo ontzettend duur geworden als ik nu Spotify neem ben ik 85.00 euro kwijt dat is wel erg veel elke maand .en bijna niet op te brengen .

Groet G.Q.


Ha @gjquinten, goede vraag. Het Alles-in-1 Standaard abonnement zit momenteel op bijna 74 euro. Daar zit Spotify Premium inderdaad bij inbegrepen. We kregen de afgelopen jaren echter veelvuldig signalen van klanten die niet wilden betalen voor diensten die ze niet afnamen en zelf meer vrijheid wilden. Daarom hebben we nu KPN Hussel ontwikkeld. Zo kan je zelf kiezen wat je wel en niet wilt. Als je internet op een snelheid van 100 Mbit/s + 2 tv-ontvangers + Opnemen Pakket + Spotify Premium kiest, dan betaal je 72,49 euro per maand. Dat is dus nagenoeg hetzelfde! Mocht je willen dat we met je mee kijken, bel dan gerust even met 0800-0402. Mijn collega's kunnen kijken of een ander pakket beter bij je past. 


Volgens mij € 73,49:

  • € 47,50 voor 100 mbit internet
  • € 10,- voor tv
  • € 5,- voor 2de tv ontvanger, opnemen is gratis
  • € 8,99 voor Spotify
  • € 2,- voor telefonie

Heeft u ook mobiel van KPN? Dan krijgt u 5 euro entertainmentkorting.