Skip to main content

Ik heb het installatie pakket voor internet en tv gekregen, ik mis echter de beugel of voet om de Experia box te plaatsen.

waar kan ik deze aanvragen?

Hoi @Rrene ,

Als je je profiel invult kan een moderator dat doen, maar je zou ook 0800-0402 kunnen bellen.Dat gaat sneller:)


Hallo @Rrene , deze beugel zat niet in de doos? Je kan deze beugel gebruiken als voet en als ophangbeugel.

Als je je gegevens in jouw forum profiel zet, kan een KPN moderator er ook een toesturen.
Reken op een wachttijd van een paar dagen (het is druk).


bedankt voor de reacties, ik ga bellen

 


Hi @Rrene, ik zie dat onze community je al te hulp is geschoten, top!

Ik hoop dat het via de telefonische klantenservice gelukt is om een muurbeugel aan te vragen 🙂


Jammer, er was vandaag niet door te komen door de drukte, ik ga het morgen nogmaals proberen. 


Hoi @Rrene , zoals ik eerder zei:

Als je je gegevens in jouw forum profiel zet, kan een KPN moderator er ook een toesturen.

Dan kan @Maja_  een beugel toesturen en hoef jij niet meer in de rij te staan bij 0800-0402 😉.


Yes, @Rrene, als jij je gegevens invult in je profiel en hier een seintje geeft als je dat hebt gedaan, zal ik er 1 opsturen 🙂


Hi @Maja_ ,

De gegevens staan er in, alvast bedankt voor je hulp, scheelt mij weer een belletje. 

Groet,

Rene


Hoi @Rrene , zoals ik eerder zei:

Als je je gegevens in jouw forum profiel zet, kan een KPN moderator er ook een toesturen.

Dan kan @Maja_  een beugel toesturen en hoef jij niet meer in de rij te staan bij 0800-0402 😉.

Dat had ik gedaan, was alleen vergeten op save te drukken, krijg je met meerdere dingen tegelijk doen.

maar is nu goed gegaan.

bedankt voor je hulp, groet,

Rene


Bedankt @Rrene!

Ik heb een beugel voor je besteld, maar zie ook dat er op 10-10 een monteur langskomt voor de installatie. Was je daar wel van op de hoogte? Deze monteur zal je aansluitpunt aan gaan passen omdat je via ‘pairbonding’ geleverd gaat worden, wat inhoudt dat je via beide inkomende lijnen een signaal zult ontvangen (dubbele snelheid 😃)

Je kunt je modem dus al wel op de juiste plek ophangen en de andere apparatuur daar op aansluiten, maar de monteur is noodzakelijk om het modem goed aan te sluiten op de KPN infrastructuur. Houdt er rekening mee dat het modem vlakbij het aansluitpunt van KPN komt te hangen, de kabel die tussen het aansluitpunt en het modem aangesloten gaat worden heb je als het goed is ook al in je installatiepakket (de ‘y-kabel’) en superlang is die niet 😉

 


Nou dat wordt dan nog een dingetje,  de kpn aansluiting zit op een onmogelijke plek en alle apparaten staan zo'n 5m verderop. 

Ik ga het meemaken,  bedankt voor je hulp


Hmm, de monteur heeft vast wel vaker te maken gehad met onmogelijke plekken en heeft er ongetwijfeld wel een oplossing voor!

Laat je op de 10e weten hoe het is gegaan met het installeren?


Ok niet op de 10e maar bij deze, het was alsof ik terug in de tijd ging en er een isdn lijn werd aangelegd.

afgebroken schroef, vastgeroeste schroef en draden die afbraken, uiteindelijk toch alles aangesloten komt bij de lijn met gebroken draden de snelheid niet op 100%.

nou ja wifi is beter dan het was dus even geduld tot glasvezel is aangesloten.

 

 


Oei, daar kwam nog aardig wat achterweg dus 😬

Jammer dat het nog niet helemaal optimaal is, maar ook fijn dat de wifi wel beter is dan eerst. Bedankt dat je het nog even laat weten!