Skip to main content

Ik vind dat ik opgelicht ben door kpn .Abonnement is automatisch verlengd met 3 jaar voor alleen internet 70 euro terwijl voor 30 euro zelfde internet beschikbaar is.Extreem hoog voor internet snelheid 50mbs.Raad dus niet aan om mkb internet te nemen van kpn.

Raad iedereen af om bij kpn mkb internet af te sluiten.Intenet wordt verlengd en je kan niet eens aanpassen.je kan pas na 3 jaar opzeggen anders moet ik 1200 euro betalen.


Ik kan niets over deze situatie zeggen maar dit is het consumenten forum, voor zakelijke abonnementshouders is een eigen forum.


Goedenavond @Faheem, welkom hier op het forum! 

Wat vervelend om te lezen dat je je opgelicht voelt door KPN. :disappointed_relieved: Dat is natuurlijk niet wat we graag willen. Echter, @Maurice85 heeft helemaal gelijk. Dit is het forum voor onze particuliere consumenten. Voor onze zakelijke klanten hebben we een apart Zakelijk Forum en ook een aparte afdeling Klantenservice Zakelijk. Ik hoop dat je er samen met mijn collega uitkomt wat betreft het abonnement.


Goedemorgen, 

Na aantal pogingen was het niet gelukt om abonnement aan te passen,vandaag dat ik het op forum heb geplaatst. 

 

Mvg, 

Faheem


Volgens mij word er geen enkel abonnement automatisch voor 3 jaar verlengt. Bij KPN zakelijk ook niet, dat kan ik me niet voorstellen. 

Wat betreft de prijs: ja zakelijk is inclusief btw duurder dan particulier ja. De 30 euro die u echter noemt is bij KPN niet beschikbaar. Bij een ander misschien wel. 


Bel gewoon met 0800 0403.

Kun je zakelijk ook binnen 14 dagen annuleren eigenlijk?


Ik wilde opzeggen ,want ik betaal nu ineens 73.60 euro voor  alleen internet .Het was eerst 48.40 euro. Dat was met korting heb ik toen begrepen nadat ik paar keer gebeld had .Het maakt mij niet uit of het om zakelijk of particulier internet gaat.Uiteindelijk gaat om internet verbinding.En voor zelfde verbinding betaal ik voor  thuis internet 30 euro bij tele2. Bovendien kan ik pas over 3 jaar opzeggen ,want ik zit vast aan contract van 3 jaar.Ik ben gewoon belazerd.Ik dacht dat je na 1 jaar maandelijks kon opzeggen ,maar helaas niet bin kpn. 


Dan vermoed ik dat je KPN EEN hebt. Groot zakelijk. Dat kost 60 euro ex btw bij 50 mbit internet. Is dus ongeveer 73 incl btw. Heeft vast ip en 4G backup. En dat werkt met abonnementen van 3 jaar. Klein zakelijk heeft gewoon 1 jarige abonnementen. 

Als je er nu nog 3 jaar aan vast zit, dan is het wel heel recent afgesloten. Misschien kun je nog annuleren. 

Ik vraag me wel af hoe u er in vredesnaam aan gekomen bent... hoe bent u bij KPN zakelijk beland? Want zoiets komt niet uit zn eigen aan waaien. Echt niet.


Dit is natuurlijk een consumentenforum. Maar u schrijft dat u meer betaald dan andere mensen. Dat lijkt best raar. Maar volgens mij heeft u als zakelijke contractant ook veel dingen die een consument niet heeft (en dat is voor elke provider). Voorzover ik weet garandeert KPN u als zakelijke klant een maximale responsetijd. Daar betaald u dus voor. 

Als een MKB ondernemer het risico wil nemen dat zijn betaalverkeer er lang uitlegd, dan is dat zijn of haar beslissing. Dat heet ondernemen. 


En meestal als een zin begint met: “‘ik vind” is hetgeen wat erna komt iets wat door eigen handelen is veroorzaakt (en vaak door onnadenkendheid om niet een ander woord te noemen)