Skip to main content

Laatste dagen enorm veel problemen met de WiFi. Maandag uitgevallen. Opnieuw gestart, gereset etc. 
kontact met KPN gehad . Uren aan de telefoon gehangen. 
Eergisteren een nieuw modem gekregen , en ja hoor. Het werkt nog steeds niet. 
Vandaag is er  een monteur langs geweest. 
Na 2 uur deed het modem het. 
 

iedereen blij!  Maar nu komt het.  De TV doet het wel, maar ik krijg met geen mogelijkheid de WiFi op telefoon en laptop. 
Bij  de buurvrouw werkt de WiFi meteen. Mijn telefoon herkent de WiFi ook meteen 
Dus wat is hier aan de hand? 
 

Ondertussen moet ik steeds internetten op een hotspot, omdat ik ook thuis werk.  Dit kost behoorlijk veel!! 

Wat ontzettend irritant zeg @mach, dat het niet lukt met de wifi 🙁

Je geeft aan dat de tv wel werkt, maar de wifi niet op je laptop en telefoon. Bedoel je daarmee het tv kijken, óf wifi op je tv? 

Als je met geen enkel apparaat op de wifi kan, zou je me dan kunnen vertellen hoe je er precies mee probeert te verbinden? Zie je je wifi netwerknaam nog wel in het lijstje met beschikbare netwerken staan of komt hij daar niet in voor? Het kan zijn, dat het nieuwe modem een andere wifi netwerknaam heeft dan je gewend bent, zou je eens kunnen kijken welke ‘SSID network name’ er op het stickertje van het modem staat en of je die naam ook terugziet in het overzicht met alle wifi netwerken in de buurt? Als je die naam ziet staan, zou je vervolgens de ‘WPA wireless key’ oftewel het wachtwoord van je wifi, in kunnen vullen om alsnog te verbinden!


Is het gelukt om alsnog verbinding te maken met het netwerk @mach? Hoor het graag!