Skip to main content

Goedenavond,

Kpn heeft mij mobiele internet geblokkeerd uitvoorzorg, zonder enige aankondiging.  Mijn kosten zijn hoog , omdat ik in Turkije was. Nu ben ik terug en ik kan niet op internet. Hoe gaat de blokkade weg.

Het zou natuurlijk nog mooier zijn als je in MY KPN eenvoudig internetten buiten de EU kunt blokkeren 😃 Zodat het binnen de EU wel werkt.

En dat is dus precies wat je bewerkstelligt met een dataroaming limiet van €0,-, wel Internet binnen de EU maar niet daarbuiten.


Bedankt iedereen, ik heb weer internet🤗🤗🤗


Bedankt iedereen, ik heb weer internet🤗🤗🤗

Heel fijn @Chantalcr78, top dat ze dit zo snel op hebben gepakt!

Het zou natuurlijk nog mooier zijn als je in MY KPN eenvoudig internetten buiten de EU kunt blokkeren 😃 Zodat het binnen de EU wel werkt.

En dat is dus precies wat je bewerkstelligt met een datatoaming limiet van €0,-, wel Internet binnen de EU maar niet daarbuiten.

En dit vind ik persoonlijk een heel goed plan (beide opties) en ga ik voorschotelen aan de mensen die hier over gaan. We werken nu met sms'jes waar de kosten in worden benoemd, de limiet van €60,50 en dat je vervolgens zelf toestemming moet geven om verder te gaan, maar toch gaat het regelmatig mis, zoals ook in dit geval. 


@Maja_,

Helemaal goed Maja! 😃