Skip to main content

De wifi in ons nieuwe huis (geen versterkers, router staat in de gang naast de woonkamer) moet op onze mobiele telefoons steeds herconnecten. Soms wel om de 5 minuten. Bij mijn Android komt er een uitroep teken bij t wifi teken en moet dan de wifi opnieuw aanklikken. Soms gaat hij naar de URL voor de basis instellingen.

Als ik boven ben de de wifi gaat via de versterker dan heb ik dit probleem niet?

 

De tv die ook op wifi streamed heeft hier geen problemen mee en de ipad ook niet.

 

Wifi aan uit vergeten en opnieuw verbinden werkt allemaal niet. 

Eerst schrijft u dat u geen versterkers heeft, maar boven staat blijkbaar toch een versterker? Hoe zit dat?

Welke router heeft u? En welke versterker? En hoeveel heeft u er?


Eerst schrijft u dat u geen versterkers heeft, maar boven staat blijkbaar toch een versterker? Hoe zit dat?

Welke router heeft u? En welke versterker? En hoeveel heeft u er?

Het punt waar de wifi steeds wegvalt gaat hij niet via de versterker. Dus nee, geen versterker van toepassing in het probleem.  Het is een nieuwe router, uitgegeven in maart door kpn.


Hoi @Linda074, welkom op ons forum!
Wat voor experiabox en wifiversterkers gebruik je precies en hoe branden de lampjes daarop? Kun je ook toelichten hoe deze met elkaar verbonden zijn?

Wellicht heb je iets aan dit topic?

 


@Linda074 we hebben niets meer van je vernomen, heb je nog een oplossing kunnen vinden?


Het werkt allemaal voor geen meter ga wel met klantenservice bellen.