Skip to main content

Hi, vlak voor het weekend (vrijdag einde middag) was de wifi van mijn noodpakket op. Ik heb meteen de gratis nummer gebeld voor het opwaarderen en dit was ‘gelukt’ volgens de stem uit de telefoon. 

 

Ik heb vervolgens heel het weekend geen wifi gehad, en om die reden de hotspot moeten gebruiken van mijn mobiele (tele2) abonnement. Die is nu bijna op kan ik je vertellen. 

 

Is het mogelijk zsm mijn noodpakket op te waarderen, ik werk vandaag thuis en moet wifi hebben. 

Hallo @Moshmosh, welkom! Wat rot dat het niet gelukt is. Ik zou het alsnog eens via het menu van 0800-0402 proberen. Normaliter wordt het dan direct opgewaardeerd. Mocht dit niet lukken, kan ik ook een verzoek voor je indienen om het op te waarderen. Dat duurt dan echter maximaal een werkdag voordat het erop staat.


Hi @Marcia_ , ik heb vanochtend het nummer al geprobeerd en alweer geen succes.

 

Zou top zijn als je verzoek voor mij kan indienen. Op dit moment maak ik extra kosten bij Tele2 omdat mijn GB’s opraken. 

Hoe krijg ik bericht dat het noodpakket is opgewaardeerd? Moet ik hem hierna alleen ‘aan doen’, of zitten er meer stappen achter?

 

Grt


@Marcia_ heb je het al aan kunnen vragen? Als er meer info vanuit mij nodig is, hoor ik het graag


Ik heb het aangevraagd! Het forum werkt niet als een chat, dus het kan even duren voordat je een respons krijgt. Mocht je ons toch direct aan de lijn willen, kan je altijd aan de lijn blijven bij 0800-0402. Je krijgt dan een medewerker aan de lijn. Voor nu is het in ieder geval aangevraagd en het staat er binnen een werkdag op. Je krijgt een sms zodra het verwerkt is. 


Voor alle lezers, bellen met de 0800-0402 is sneller, aan het eind van belmenu gewoon aangeven dat je nog niet geholpen bent. Dan kan je met een persoon spreken en die doen het meteen voor je (heb net nagebeld gezien ik nog steeds geen wifi had). 

Vervolgens je wifi noodpakket na opwaardering van de medewerker (wel eventjes wachten) uit de stekker halen en weer erin. Scheelt een hoop gedoe en kosten als je telkens je hotspot moet gebruiken bij een andere provider dan kpn..