Skip to main content
Antwoord

Mobiele telefoon kan niet met Wifi verbinden, ik zie het oude modem nog

• May 9, 2025
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Monier Bhaij
Nieuwkomer

ik kan niet inloggen op de wifi met mijn telefoon, modum die te zien is is mijn oude modum, mijn nieuwe modum word niet herkent, kanik teruggebeld worden door de storingsdienst op mijn nieuwe telefoonnummer, 06******** ******** ********* ****** *****

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Monier Bhaij. Welkom op de community! Zie je het wifi-netwerk van het nieuwe modem helemaal niet op je telefoon? Of zie je het wel, maar kun je niet inloggen? En branden de lampjes op het nieuwe modem zoals gewoonlijk? Kun je misschien proberen of de wifi wel werkt met de oude inloggegevens van je vorige modem?

Helaas kunnen we via het forum geen terugbelverzoek regelen. Als je graag gebeld wilt worden, kun je het beste zelf een terugbelafspraak inplannen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 9, 2025

Beste ​@Monier Bhaij als je modem door KPN vervangen is door een ander modem, neemt de nieuwe modem de wifi-gegevens (wifinaam (SSID) en wachtwoord) van de oude modem gewoon over en kun je met wifi werken alsof er niets veranderd is.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Monier Bhaij. Welkom op de community! Zie je het wifi-netwerk van het nieuwe modem helemaal niet op je telefoon? Of zie je het wel, maar kun je niet inloggen? En branden de lampjes op het nieuwe modem zoals gewoonlijk? Kun je misschien proberen of de wifi wel werkt met de oude inloggegevens van je vorige modem?

Helaas kunnen we via het forum geen terugbelverzoek regelen. Als je graag gebeld wilt worden, kun je het beste zelf een terugbelafspraak inplannen.