Skip to main content

Ik heb ADSL met een 4G modem.

Modem is defect, led 4g is rood.

Via klantenservice probleem niet op te lossen.

Ik wil graag dit modem omruilen.

Volgens de klantenservice kan dit niet, de enig mogelijkheid is dat ze een monteur sturen.

Echter ivm corona willen we dit niet.

Waarom is omruilen niet mogelijk?

 

 

Net een nieuw modem aangsloten en wat dacht je wat , het werkt !!!

Het probleem was dat ik op dit forum vroeg :

Ik heb nog een vraag: moet ik de sim kaart uit de oude modem halen om in de nieuwe modem te plaatsen, of "zit”er een nieuwe sim kaart in het nieuwe modem?

Inderdaad. Die simkaart houd je. Die is gekoppeld aan je abonnement. Mag dus weer in het vervangende modem.

Dit is het antwoord van PeterG en dat is dus een fout antwoord, simkaart had ik niet moeten overzetten.

Ik vind als iemand een verkeerd antwoord geeft ( ten goede trouw ) iemand van KPN  (Maja) had moeten ingrijpen en er op had moeten wijzen dat dit geen juist antwoord.

Nou ja na bijna een jaar weer snel internet.

En geen monteur aan huis gehad, terwijl Maja schreef : Zonder een monteur ter plaatse, gaan we hier jammer genoeg echt niet verder mee komen.

Nou ja eind goed al goed. 


Heel fijn dat het inmiddels allemaal weer werkt @928!

Ik heb deze vraag en de reactie van Peter even over heft hoofd gezien, waarvoor mijn excuus. Destijds was de simkaart die je door hebt gegeven echter goed aan je abonnement gekoppeld en actief, en speelde er iets anders in de administratie waar we ons eerst op moesten richten. Nadat dat weer in orde was, is er echt geen enkele fout ontdekt met je simkaart, dus wees alles op een technisch probleem, dat ik helaas vanaf afstand niet meer op kon lossen.

Geen idee wat er in tussentijd is gebeurd aangezien we al een poosje geen contact hebben gehad, ik weet dus ook niet precies waarom het nogmaals omruilen van een 4G modem dit keer wel een effect heeft gehad. Eind goed al goed inderdaad :blush: