Skip to main content

Ik heb nog een KPN experia box ZXV10 H220 N.

Voor mijn tv heb ik een 4K abonnement afgesloten met 2 wifipunten aangezien het werken met 2 versterkers voor de wifi erg lastig was i.v.m. verschillende netwerknamen en dikwijls niet automatisch overschakelen van mijn smartphone. Is het niet verstandig om dit oude V7 modem om te ruilen voor de nieuwe V12 ?  

 

 

Klopt @vogelvlucht, deze modems worden omgeruild tegenwoordig. Heb je je forumprofiel reeds aangevuld met je gegevens? Dan kunnen ze er meteen mee aan slag als je topic aan de beurt is. 


Nog niets gehoord over een ander modem. Intussen 2 wifi punten ontvangen maar ze blijven met ieder een ander adres op internet. Ik kan ze niet koppelen naar 1 adres. Doe ik iets fout of ligt het aan het modem. Na een paar keer opnieuw installeren is nu de wifi wel van het modem uitgeschakeld. Ik heb alles bedraad aangesloten.


De wifi van het modem hoort uitgeschakeld te worden. U heeft nu 2 SuperWifi's aangesloten? Heeft u ook nog andere accespoints of versterkers aangesloten?


De wifi van het modem hoort uitgeschakeld te worden. U heeft nu 2 SuperWifi's aangesloten? Heeft u ook nog andere accespoints of versterkers aangesloten?

Nick de v7 wordt niet ondersteund, dus moet vervangen worden. 

@vogelvlucht Ik heb je vraag even onder de aandacht gebracht. Hoop dat de v7 snel wordt omgewisseld. 


Hi @vogelvlucht Welkom hier! Bedankt voor het signaleren @ChrisWissink. Ik heb een ruilverzoek ingeschakeld. De V7 is inmiddels verouderd en kan gewoon omgewisseld worden. 
Helaas hebben onze collega's het momenteel drukker dan normaal. Binnen uiterlijk 5 werkdagen sturen wij een ander modem je kant op. Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen?


De wifi van het modem hoort uitgeschakeld te worden. U heeft nu 2 SuperWifi's aangesloten? Heeft u ook nog andere accespoints of versterkers aangesloten?

Nick de v7 wordt niet ondersteund, dus moet vervangen worden. 
​​

Voor de SuperWifi's maakt het niet uit. Ik bedoel: de v8, v9 en v10 worden ook niet ondersteund. Dus wat is het probleem?


Het probleem is dat ik nog steeds 2 wifi netwerken heb i. p. v. een, en daar wil ik nu juist van af. De 2 wifi punten communiceren niet met elkaar. 


Het probleem is dat de superwifi geen contact met de v7 kan leggen @Nick83 . Dus wifi gegevens worden niet automatisch overgenomen. Dat is bij de v8,9 en 10 wel het geval.


Het probleem is dat ik nog steeds 2 wifi netwerken heb i. p. v. een, en daar wil ik nu juist van af. De 2 wifi punten communiceren niet met elkaar. 

Komt goed met je nieuwe modem @vogelvlucht . Kost een hoop werk als je dat nu handmatig gaat aanpassen ;)


Het probleem is dat de superwifi geen contact met de v7 kan leggen @Nick83 . Dus wifi gegevens worden niet automatisch overgenomen. Dat is bij de v8,9 en 10 wel het geval.

De SuperWifi's kunnen ook geen contact leggen met een fritzbox. Of mijn pfsense router. Desalniettemin functioneren ze prima.

Enige vorm van contact word er overigens wel gemaakt. Immers de WiFi van de v7 ging uit schrijft topicstarter 🤔

De netwerknaam en wachtwoord halen de SuperWifi's overigens van de servers van KPN. Net als dat een nieuwe Experiabox dat doet als je hem voor de eerste keer opstart. Of na een reset.


Reageer