Skip to main content

Het zit ons niet mee. Laatst knapte de adapter van het tv kastje en nu werkt de adapter van het modem ook niet meer. Voor nu nog geen probleem, want we zitten ook al 2 weken op de aansluiting van het netwerk te wachten na verhuizen :pensive: . Maar als die eenmaal geregeld is, dan zou het fijn zijn als het modem werkt en dus aankan.

Wat voor soort adapter zit er aan? Kan ik die via jullie krijgen? Of moet ik het ergens bestellen? 

Hoi @Sherina1993, welkom terug. Wat balen dat ook die adapter kapot is!
Ik zal daar meteen even achteraan. Welk type experiabox heb je precies?

Ik kijk ook graag even mee naar de voortgang van de verhuizing. Ik zie dat mijn collega's de achterliggende afdeling al hebben gemaild. Ik mail daar direct even achteraan. Zodra ik meer weet hoor je van me!


Het zit ons niet mee haha. Gelukkig zijn uw collega's druk aan het kijken waar het probleem zich bevind. 

Ik heb een KPN Box 12, als ik een nieuwe kan krijgen, kan die dan wel naar het nieuwe adres gestuurd worden? We hebben geen sleutels meer van het oude adres. 


Ja jeetje, geen goed begin van 2021 zo! :sweat_smile:je hoort nog van ons!

Ik kan de stroomadapters van dit type modem zelf niet direct omruilen dus heb ik ook dit doorgezet naar mijn (andere) collega's van de logistieke afdeling. Je krijgt daar apart nog even bericht over!


Ik heb van de logistieke collega's inmiddels reactie dat ze de stroomadapters niet los kunnen versturen maar dat we de experiabox ook niet om kunnen ruilen omdat het ticket nog in behandeling is.
Als ik reactie van de backoffice heb zal ik ze daar nog even om vragen, mocht jij ze in de tussentijd nog spreken kun je het ook bij hen navragen. Mocht er een monteur langs moeten komen heeft die er sowieso eentje bij zich!


Goedemiddag @Sherina1993  Ik krijg net reactie van mijn collega's dat er morgenmiddag tussen 13:00 en 15:00 een monteur langs komt!


Hoi Thomas, 

 

Dankjewel voor je inzet en je reacties. Ik heb inderdaad zelf ook een sms gehad dat er een monteur langskomt. Super.

 

Groetjes SherinaÂ