Skip to main content
Beantwoord

Modem al retour gestuurd maar toch een reminder ontvangen

• May 21, 2021
  • 1 reactie
  • 141 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem. Vandaag de reminder ontvangen. En meneer Kramer is helaas niet te antwoorden op zijn gestuurde rappel, want gebruikt noreply@kpn.com als retouradres. Bepaald klantonvriendelijk. Betreft overigens een modem die we helemaal niet nodig hadden, want reeds in bezit. De modem is 3 dagen geleden reeds door u retour ontvangen: “3SLFVZ903958034 Retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender Bezorgd op 18 mei 21:30”. Vriendelijke groet, C.P.M. de Vries, Heemstede

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @C.P.M. de Vries, welkom! Ik kan me voorstellen dat je verschrikt opkijkt als je een herinnering ontvangt voor het retourneren van apparatuur, terwijl je dit reeds gedaan hebt. De retournering en de herinnering hebben elkaar gekruist. Je mag de herinnering als niet verzonden beschouwen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 24, 2021

Hallo @C.P.M. de Vries, welkom! Ik kan me voorstellen dat je verschrikt opkijkt als je een herinnering ontvangt voor het retourneren van apparatuur, terwijl je dit reeds gedaan hebt. De retournering en de herinnering hebben elkaar gekruist. Je mag de herinnering als niet verzonden beschouwen!