Skip to main content

Hallo

Mijn modem doet het niet meer. Hij gaat niet meer aan. Andere voeding geprobeerd helpt ook niet. Hij is helemaal dood. Gebruik nu even een fritzbox die ik geleend heb van een vriend. Hoe krijg ik een nieuw modem?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo

Mijn modem doet het niet meer. Hij gaat niet meer aan. Andere voeding geprobeerd helpt ook niet. Hij is helemaal dood. Gebruik nu even een fritzbox die ik geleend heb van een vriend. Hoe krijg ik een nieuw modem?

Hallo @leusi1960 , even bellen met 0800 0402 en inspreken ‘defect modem’


Hallo @leusi1960 Jan geeft een heel logische tip. Heb je al contact gehad? Of kan ik via deze weg nog iets doen?


Heb contact gehad met klanten service. Hoop dat het goed komt.


De modem van mijn buurvrouw gaat ook niet meer aan, maar na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken. Is er nog een andere manier om in contact te komen?


Dat was hier ook zo. Twee keer gebeld en een uur verder


pff… schiet ook niet op dan, is het nu wel opgelost?

 


Er is en nieuw modem aangevraagd. Afwachten maar


Waarom hoor ik niks van het aangevraagde modem via klanten service, geen bevestiging geen mail. Ik zit intussen wel met een kapot modem en heb altijd netjes mijn abbo betaald.


Dag @leusi1960 Die omruil is werking gezet en je hebt volgens mij gisteren een SMS ontvangen met de details. Je kunt je Experia Box vandaag omwisselen bij een servicepunt in de buurt en je zult straks nog een sms krijgen als het pakket voor je klaar ligt. 


Reageer