Skip to main content

hallo gisteren werkte mijn router niet meer, er brandt geen lampje, kan ik een nieuwe krijgen?

Werkt het stopcontact waar het modem in zit nog wel, in de voeding zit als het goed is een klein lampje doe zou moeten branden. Verder zit er aan de achterkant van het modem een aan/uit knop, heb je deze al eens ingedrukt?


niets is aan, geen reset-lampjes hebben geholpen de router reageert helemaal niet


Dus ook het lampje op de voeding is niet aan, want in dat geval is het logisch dat er geen lampje op het modem brand → deze krijgt natuurlijk geen stroom. Misschien kan er een nieuwe voeding uw kant op komen. 


deze voeding heeft geen lamp.  de spanning is gecontroleerd en de voeding heeft stroom, alleen de router werkt niet


Welk modem heb je? Wat jammer dat je nou net een adapter hebt zonder lampje. 


Modem Experia Box v10A


Het snelste is om te bellen met 0800-0402, het gratis nummer van KPN. Je kan dit ook via het forum regelen alleen een moderator reageert meestal pas binnen 1 a 2 dagen. Dus door te bellen heb je sneller een nieuw modem in huis.

Wik je het toch via dit forum doen, zorg dan dat je profiel up-to-date is met je gegevens.


Hallo @De router is kapot, welkom op het forum! Dan is het goed dat je even aan de bel trekt want dat is natuurlijk een vervelende situatie. Kun je jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Welk type modem heb je op dit moment in gebruik?


Hallo @De router is kapot, welkom op het forum! Dan is het goed dat je even aan de bel trekt want dat is natuurlijk een vervelende situatie. Kun je jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Welk type modem heb je op dit moment in gebruik?

Of binnen 19 minuten 🤣


alle informatie die ik denk is veranderd op het profiel.  de router werkte gisteravond niet meer, hij stierf gewoon en gaf geen teken van werken


Model router Experia Box v10A


@De router is kapot Ik heb je lijn door gemeten en die lijkt in orde. Ik heb je even een privébericht  gestuurd!