Skip to main content

Mijn modem is defect. Opnieuw opstarten van het modem heeft niet geholpen. Zowel bedraad als via wifi werkt de internetverbinding niet. We hebben eerder en vaker haperingen gehad, maar nu ligt het modem er compleet uit.

Kan ik een nieuwe krijgen?

Hallo @Jerker Terwisscha , het snelste werkt het door even te bellen met 0800 0402.

Succes.

 


@JanD : Als het bandje me aan de telefoon me vertelt dat de wachttijd een kwartier is, dan is dat niet snel. 😁

Door te googelen kwam ik onderstaand resultaat tegen. Via chat kan ik KPN blijkbaar ook bereiken, maar waar vind ik de chat? Vandaar dat ik mijn vraag in het forum heb gesteld.

Tegenwoordig verstrekt KPN andere modems. Als jouw Experia Box niet meer goed werkt, dan kun je jouw modem uiteraard om laten ruilen voor een goed werkend exemplaar. Het snelste in om hiervoor met KPN te bellen of te chatten. KPN is hiervoor gewoon bereikbaar via 0800-0402.


Hallo @Jerker Terwisscha telefonisch is wèl snel, want hier kan het een paar dagen duren voordat KPN reageert. De chat bestaat niet meer, eventueel kun je Twitteren of Facebooken.

Gewoon op een ander tijdstip de telefoon nog eens proberen en even wachten, het kost niets.

Succes.

 


@JanD : Als het bandje me aan de telefoon me vertelt dat de wachttijd een kwartier is, dan is dat niet snel. 😁

Door te googelen kwam ik onderstaand resultaat tegen. Via chat kan ik KPN blijkbaar ook bereiken, maar waar vind ik de chat? Vandaar dat ik mijn vraag in het forum heb gesteld.

Tegenwoordig verstrekt KPN andere modems. Als jouw Experia Box niet meer goed werkt, dan kun je jouw modem uiteraard om laten ruilen voor een goed werkend exemplaar. Het snelste in om hiervoor met KPN te bellen of te chatten. KPN is hiervoor gewoon bereikbaar via 0800-0402.

 

Helaas is dat oud nieuws @Jerker Terwisscha , die chat functie is door KPN een poosje geleden (ruim 2 maanden geleden) uitgezet.


Hallo @Jerker Terwisscha telefonisch is wèl snel, want hier kan het een paar dagen duren voordat KPN reageert. De chat bestaat niet meer, eventueel kun je Twitteren of Facebooken.

Gewoon op een ander tijdstip de telefoon nog eens proberen en even wachten, het kost niets.

Succes.

 

Ik probeer het later nog wel een keer. Bedankt voor je reactie!


@JanD : Als het bandje me aan de telefoon me vertelt dat de wachttijd een kwartier is, dan is dat niet snel. 😁

Door te googelen kwam ik onderstaand resultaat tegen. Via chat kan ik KPN blijkbaar ook bereiken, maar waar vind ik de chat? Vandaar dat ik mijn vraag in het forum heb gesteld.

Tegenwoordig verstrekt KPN andere modems. Als jouw Experia Box niet meer goed werkt, dan kun je jouw modem uiteraard om laten ruilen voor een goed werkend exemplaar. Het snelste in om hiervoor met KPN te bellen of te chatten. KPN is hiervoor gewoon bereikbaar via 0800-0402.

 

Helaas is dat oud nieuws @Jerker Terwisscha , die chat functie is door KPN een poosje geleden (ruim 2 maanden geleden) uitgezet.

Bedankt voor je reactie. In dat geval ga ik maar even bellen.


Graag gedaan @Jerker Terwisscha 


Zojuist heb ik gebeld met KPN. Voorafgaand aan het gesprek kwam de verbinding gelukkig weer tot stand. Op advies van KPN heb ik alsnog het NT en daarna het modem herstart. Voorlopig doet het modem het weer. Waarschijnlijk had het probleem van vanmorgen te maken met een stroomstoring hier in de wijk van afgelopen zaterdag. Ik blijf het bizar vinden dat de verbinding er zo vaak uit gaat. Soms gaat het maanden goed waarna en periode volgt waarbij we tegen problemen aanlopen met een onstabiele verbinding.

Bedankt KPN en forumleden voor de ondersteuning en suggesties!