Skip to main content

Hoi,

Ik heb een vreemd verhaal en zou graag advies\hulp willen.

Laatst heb ik een nieuw abbonement afgesloten voor glasvezel. Daarbij zou een nieuw modem geleverd worden en deze zou worden afgeleverd bij een service point van postNL. Nu heb ik een mail gekregen dat die was afgeleverd maar daarbij kreeg ik ook een mail dat die daarna was opgehaald. Maar nu komt het, iemand anders heeft hem opgehaald onder mijn naam en heeft een rare handtekening neergezet. Dit is me overigens ook nog een keer gebeurt met een ander product van een andere winkel bij een ander service punt ;(

 

Ik heb toen postNL gebeld, en die zei dat ik aangifte moest doen en dat heb ik ook gedaan. Maar ik heb ook KPN gebeld en die gaat een onderzoek starten. Nu is het al 2 weken verder en heb ik nog steeds geen nieuw modem. Wat nu?

Ik denk rustig de resultaten van het onderzoek afwachten.

Moest er een ID getoond worden bij het afhalen? 


Daar word tegenwoordig niet altijd meer naar gevraagd...


Ik denk rustig de resultaten van het onderzoek afwachten.

Moest er een ID getoond worden bij het afhalen? 

Normaal moet ik daar altijd mijn id laten zien bij de 2 service ophaalpunten. En bij een ander paket, belde ik meteen toen ik de mail kreeg dat die op gehaald was en toen zeide ze dat er net iemand weg liep die zich heeft geĂŻdentificeerd als mij ;(


Dan moet iemand toch ook geweten hebben van Uw pakket? 


Dan moet iemand toch ook geweten hebben van Uw pakket? 

Dat is de reden dat ik naar de poltie ben gegaan. Iemand wist 2x mijn paket te vinden, plek en tijd van mijn paket...


Dan zou ik eerst eens nagaan wie dat zou kunnen weten. Begin eens met het wachtwoord van je email te veranderen, en ga vervolgens eens kijken wie zou kunnen weten dat er wat geleverd gaat worden. Buren? kennissen, facebook, ik roep maar wat, heb je hierover gesproken met iemand?. En volgens mij kun je niks met een kpn modem, die is speciaal gemaakt voor jou aansluiting (dacht ik) en daar kun je verder niks mee.


Dan zou ik eerst eens nagaan wie dat zou kunnen weten. Begin eens met het wachtwoord van je email te veranderen, en ga vervolgens eens kijken wie zou kunnen weten dat er wat geleverd gaat worden. Buren? kennissen, facebook, ik roep maar wat, heb je hierover gesproken met iemand?. En volgens mij kun je niks met een kpn modem, die is speciaal gemaakt voor jou aansluiting (dacht ik) en daar kun je verder niks mee.

Dat is allemaal al gebeurd. Poltie gaat ook camera beelden terug halen, alle gestolen paketten heb ik het geld van terug. Ik mis nu alleen nog een kpn modem.


Goedemorgen @Racow en welkom hier op ons forum!

Vreemde situatie dus goed dat hier onderzoek naar wordt gedaan en dat de politie de camerabeelden ook terug gaat kijken. We zijn inmiddels een paar dagen verder, is er nog iets veranderd in deze situatie? Of heb je al een update mogen ontvangen?


Goedemorgen @Racow en welkom hier op ons forum!

Vreemde situatie dus goed dat hier onderzoek naar wordt gedaan en dat de politie de camerabeelden ook terug gaat kijken. We zijn inmiddels een paar dagen verder, is er nog iets veranderd in deze situatie? Of heb je al een update mogen ontvangen?

Hoii, ik ben naar een KPN winkel van jullie geweest. En die hebben me een modem gegeven, dus alles is nu opgelost voor mij :)


Goedemorgen @Racow en welkom hier op ons forum!

Vreemde situatie dus goed dat hier onderzoek naar wordt gedaan en dat de politie de camerabeelden ook terug gaat kijken. We zijn inmiddels een paar dagen verder, is er nog iets veranderd in deze situatie? Of heb je al een update mogen ontvangen?

Hoii, ik ben naar een KPN winkel van jullie geweest. En die hebben me een modem gegeven, dus alles is nu opgelost voor mij :)

Fijn dat ze je vanuit de winkel een nieuw modem hebben meegegeven @Racow en ook bedankt dat je dit hier nog even laat weten!

 


Wordt het onderzoek nu gestaakt ?