Skip to main content

Geachte ,

 

Afgelopen nacht is mijn modus ongeveer 30 cm naar beneden gevallen ( van tafeltje ) 

En nu heb ik geen internet en tv meer !

Hij geef alleen rood en blauwe lampjes aan ipv groen …

Experia box v10a 

 

Heb alles geprobeert 

Stekkers veranderen  resetten  , oude kastje aangesloten maar niks werkt !

 

Weet iemand de oplossing  ????

 

Mvg sebastiaan 

Geachte , 

Nou is vanacht mijn experia box v10a op de grond gevallen ( door de hond ) 

Hoogte zo, n 30 cm …

Maar heb nu geen internet en lampje blijf blauw en rood knipperen  !

Hij ga elke x laden tor 10% en dan geef die foutcode 845 of 846 aan ??

Wie weet wat ik hier aan kan doen ??

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hi Sebastiaan, welkom hier. 

We denken graag met je mee. Welk lampje brandt rood precies? Zou je eventueel een foto willen plaatsen hier van je modem? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Geachte alex _ p ,

 

Hier een foto van het lampje …

Hij wordt blauw en rood , maar verder verander er niks !

 

 

 


Hmm, dan lijkt het er toch op dat hij verkeerd terecht is gekomen bij de valpartij waardoor er iets niet helemaal meer in orde is met het modem :slight_frown:

Je geeft aan dat je al hebt gereset, heb je dat gedaan door hem uit/aan te zetten of heb je gebruik gemaakt van het reset gaatje? Als je dat laatste nog niet volgens de instructie uit hebt gevoerd, zou je dat dan alsnog willen doen? Kan zijn dat je hem daarmee weer aan de praat krijgt!


Het is met beide gedaan .…

Heb zelfs oude bakkie weer aangesloten  , om te zien of dit werkt  !

Spijtig werk het beide niet 


Hmm, als de oude ook niet werkt, zou er ook iets anders aan de hand kunnen zijn. Wellicht een ruk aan het kabeltje waarmee je modem verbonden is met het KPN punt in de muur waardoor dat kabeltje defect is geraakt? Zou je dat kabeltje anders ook even uit het KPN aansluitpunt kunnen halen en er daarna weer goed stevig in willen klikken?

Zou je ook nog je postcode in willen vullen in je profiel zodat ik vanaf onze kan een meting kan starten?


@Sebastiaan070

heb je de kabel van dsl wat in de “grijze” plug gaat na gekeken (of gaat het om glasvezel ?)

ik vermoed dat deze door de val beschadigt is

deze iets aandrukken werkt het niet dan deze kabel vervangen

ik denk dat dat het probleem kan zijn


Heb postcode erbij gezet  …

Zal zo ook eens het kabeltje vervangen en goed aandrukken !

 

Mvg sebastiaan 


@Sebastiaan070 Fijn dat je je gegevens hebt aangevuld! Ik heb ze erbij gepakt, en zie dat het modem nog steeds geen verbinding heeft. Ik doe voorzichtig de aanname dat het vervangen van het kabeltje niet heeft geholpen. Het lijkt me verstandig om jouw Experia Box te vervangen, daarom heb ik een nieuwe voor je aangevraagd. Je kunt jouw modem vanaf morgenmiddag na 14.30 uur omruilen (dus het oude inleveren en het nieuwe ophalen) bij het servicepunt in jouw buurt. Ik stuur je de details toe in een privébericht, zodat je precies weet hoe en wat. 

Laat je ons hier weten of alles is gelukt, en of je verbinding het weer doet? :)


@Sebastiaan070 Ik heb nog geen nieuwe reactie van je gezien naast het privébericht dat je stuurde. Ik hoop dat dat een goed teken is, en dat gisteren alles is gelukt met omruilen en aansluiten van het nieuwe modem! Je weet ons hier te vinden mocht je vragen hebben, of als we iets voor je kunnen doen.


Goedemiddag  ..

 

Omruilen is goed gegaan !

Alleen nog steeds zelfde probleem ..

Heb paar keer draadjes veranderd in het telefoon aansluiting , maar voor als nog weinig !

Ik ga vanavond nog eens proberen , gezien ik avond dienst draaien deze week !

 

Excuses voor het niet tijdig reageren 

 

Mvg sebastiaan 


@Sebastiaan070 Geen probleem, dat kan gebeuren. Maar het is wel minder dat je er nog last van hebt! Als ik de verbinding nu nakijk ziet alles er goed uit. Hoe staat het er in de tussentijd voor? Wat doen de lampjes precies?


Heb alles uit elkaar gehaald en wat knip en plak werk !

In elkaar gezet en nu werk hij weer …

Hartstikke bedankt voor de moeite 

 

Mvg sebastiaan 


vermoedelijk was wel het dsl verbinding hier het probleem

tussen experiabox en aansluitpunt

maar fijn dat het opgelost is


Daar sluit ik me bij aan! Super, fijn om te horen dat 't opgelost is, en anders weet je ons hier te vinden :)