Skip to main content

Wij hebben hetzelfde probleem, maar alleen ontstaan nadat we een nieuw  modem hebben gekregen en super WiFi punten hebben aangesloten. Hebben alles nagekeken en ook de storingen site meerdere keren nagelopen. Helaas geen resultaat. Voor de nieuwe modem nooit geen last gehad. Alleen was het internet traag op bepaalde plekken. Daarom nu WiFi punten extra wat alles verbeterde op de 303 code na. Wat nu KPN?

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Ai @Gientje, niet zo lekker dat de boel telkens wegvalt :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik vanaf onze kant je verbinding even bekijken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Hoi Maja,

Mijn excuses voor het niet reageren. Het is op het moment opgelost. Ik heb alles tegelijk uitgezet, dit 2 x gedaan want eerste x had het niet geholpen. Maar nu gaat het prima. Super bedankt dat je het zo goed in de gaten hebt gehouden.

Groetjes Gientje


Ah wat fijn dat je het opgelost hebt gekregen @Gientje :blush: En bedankt dat je ook nog even uitlegt wat je precies hebt gedaan!