Skip to main content

Ik ben net verhuisd en heb mijn modem meegenomen naar mijn nieuwe modem. Ik heb alleen het gevoel dat ik allemaal kabels mis. Er zit hier een wandcontactdoos, daar heb ik een dingetje voor gekocht en ik heb een DSL kabel gekocht, maar deze heeft aan 1 kant een kleine en aan 1 kant een grote aansluiting en zowel het modem als het dingetje in de wandcontactdoos heeft een kleine aansluiting nodig. Nu heb ik geen idee wat ik nodig heb en waar ik dit kan kopen. Ik heb wel een ethernet kabel met aan weerszijden dezelfde aansluiting maar daar kan ik niet zoveel mee. Hoor graag! :)

Foto's van de "dingetjes” helpen om hier een duidelijk antwoord op te geven


Ja! Snap ik, bij deze foto’s. 

 


Wat je nodig hebt is een kabel met 2 RJ11 connectors, De kabel die je nu hebt heeft een RJ11 en een RJ45 connector. De kleine connector is een RJ11. even bij de bouwmarkt kijken voor een telefoonsnoer. Deze bevat standaard de RJ11 connectors


Hartstikke bedankt!!!!!! 


Ik denk dat het beter is als een KPN medewerker even een setje opstuurt. Dat is volgens mij gewoon gratis. En dan weet u zeker dat u de juiste kabel heeft.


Ga ik even zoeken, kon ik nog niet vinden, een setje kabels opgestuurd krijgen! Maar ik ga nog is kijken. Dank voor je antwoord!


@Niek Maria Welkom op het forum. 

Ik zie dat @Speedmaster al een goed antwoord geeft. 

Wat je nodig hebt is een kabel met 2 RJ11 connectors, De kabel die je nu hebt heeft een RJ11 en een RJ45 connector. De kleine connector is een RJ11. even bij de bouwmarkt kijken voor een telefoonsnoer. Deze bevat standaard de RJ11 connectors

En ook de optie van @Nick83 is een goede. 

Ik denk dat het beter is als een KPN medewerker even een setje opstuurt. Dat is volgens mij gewoon gratis. En dan weet u zeker dat u de juiste kabel heeft.

Als het nog niet gelukt is om de kabel te ontvangen. Zou je dan je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven? :)