Skip to main content
Vraag

Modem internet buitengebied omruilen

  • May 18, 2020
  • 7 reacties
  • 68 keer bekeken

Markdl
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik heb precies hetzelfde probleem/vraag/verzoek, wil ook graag mijn Sagemcom 4360 omruilen voor een exemplaar met buitenantenne-aansluitingen!  Vanochtend kreeg ik via een medewerker in de chatfunctie te horen dat ik beter kon bellen naar 0800 0402 omdat dat wel een erg technische vraag was,  en daar werd,  toen ik in de wacht stond,  na 10 min. Ineens de verbinding verbroken. 

Help! 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Mark, welkom op het forum. 

Wat bijzonder van de verbinding die werd verbroken. Gelukkig kan ik dit ook in gang zetten. Ik zie echter dat al is gedaan. Herken je dit? 


Markdl
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 23, 2020

Ja klopt,  gisteren nogmaals gebeld,  alles nu vlot geregel, dank u! 👍


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Top! Je weet ons anders hier te vinden mocht het nodig zijn. Graag gedaan. 


  • Topper
  • August 20, 2020

Dit wil ik ook! Ga nu bellen, sta in de wacht


  • Topper
  • August 20, 2020

Geregeld!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 20, 2020

Geregeld!

:ok_hand_tone1:


  • Topper
  • August 20, 2020

Nieuwe Sagemcom opgehaald bij XL winkel dankzij hulp van Mohammed, helaas blijft 4g lampje rood branden (sim juist geplaatst) ook na reset/langere tijd. Als ik de sim in de oude sagem plaats gaat het lampje wel blauw branden. 

 

iemand suggesties?