Skip to main content

Beste KPN,

Mijn internet modem (KPN Experia Box V10) is kapot. Hoe kan ik aan een nieuwe komen?

Ik heb de modem paar keer gereset maar de wifi wil niet meer werken, alleen de bedraade verbinding werkt nog goed. Ook blijven lampen knipperen

Heeft u versterkers? Wat doet het Wireless lampje?

 


Hi @V. Es, wat balen dat het niet werkt! Hoe staat het er nu niet voor? Mocht het nog niet werken, wil je dan eens kijken naar de vragen die @Nick83 stelde? Hoor het graag van je!


Daar kan ik niets mee. De modem die ik heb blijft knipperen en de Wi-Fi op diverse apparaten werkt niet. Ligt echt aan de modem. Denk dat hij aan vervanging toe is. Deed het eerder wel namelijk  en als ik de apparaten ergens anders (Bij iemand anders) op Wi-Fi zet werkt het wel. 

 


Dan ga ik even wat analyses uitvoeren om te kijken waar het probleem ligt. Werkt je bekabelde verbinding wel? Hoe zit het precies - kun je wel verbinden met je WiFi maar laden de pagina's niet? Of zie je je eigen WiFi-netwerk überhaupt niet staan in de lijst met netwerken? Welke lampjes branden er nu op je Experia Box en in welke kleur doen ze dat? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoe is het afgelopen?


Hoe is het afgelopen?

Bij een (bijna) drie jaar oud topic?? Ik acht de kans klein dat je daar nog antwoord op krijgt 😉


@Wewa Die kans lijkt mij inderdaad nihil 🙂 . Mocht je met iets vergelijkbaars hulp nodig hebben dan is het verzoek om even een nieuw topic te openen. Dat is wel zo overzichtelijk.