Skip to main content

Ons modem is kapot, alle lampjes knipperen en doet neits meer. Ik probeer tevergeefs op jullie website contactgegevens te vinden of een nieuwe te bestellen maar dat blijkt onmogelijk. 

Graag verneem ik hoe ik zsm een nieuw modem kan bestellen. 

Hallo @VDV1988 

Bel KPN klantenservice via 0800-0402 (gratis nummer)

Bij een technisch probleem of een storing zijn ze 24/7 bereikbaar.


Het snelste is om te bellen met 0800-0402, dat kan voor dit soort gevallen 24/7. Het kan ook via hier maar dan duurt het wat langer, daarvoor moet je je profiel invullen met adresgegevens zodat een moderator er iets mee kan doen.


Hoi, @VDV1988, als het modem kerstboomverlichting laat zien is deze zeker kapot inderdaad. Wat ontzettend balen. Ik kan een nieuwe voor je regelen. 

Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 


Bedankt @Bart_Zvgegevrns zijn aangepast. 

Graag berichtje hoe nu verder. 

 

Via 0800 nummer sta ik al 15 minuten in de wachtrij en zou heel fijn zijn als u mij verder kan helpen.

 

 

 

 

 


Hallo @VDV1988! Bart heeft je berichtje net niet meer gelezen gisteravond. Ik heb zojuist een nieuw modem jouw kant opgestuurd. Morgen kun je die afhalen bij een PostNL-punt. Je ontvangt nog een e-mail en sms ter bevestiging van deze omruilafspraak. Laat je het hier weten als je nog vragen hebt? :sunglasses:  
Fijne dag! :sun_with_face: