Skip to main content

Goedenavond,

 

Na al 4/5x telefonisch contact te hebben gehad met KPN om internet in huis te krijgen doe ik het nu maar even zo. 
 

Gisteren is er bij ons iemand langs geweest om de koper verbinding te realiseren, nadat hij weg is gegaan hebben wij gelijk alles aangesloten. Internet deed het alsnog niet en hebben KPN hiervoor benaderd. Er werd gezegd dat er geen contact kon worden gemaakt met onze modem. Er was daar vast iets mee, dit was de nieuwe modem KPN box 12. De modem moest retour gestuurd worden en wij kregen een nieuwe. 
 

Vandaag nieuwe modem ontvangen en nog geen internet.. monteur langs gekomen en wat bleek? De modem KPN box 12 was helemaal niet het probleem, de koper verbinding is niet goed gedaan. Super gast die langs kwam en hij vroeg waarom wij de oude router hadden, deze is namelijk veel slechter. Hij had er wel eentje in zijn auto liggen maar dat was voor noodgevallen, KPN gebeld en er werd verteld dat hij dit wel kon geven. 
Monteur zei dat hij dit van zijn leidinggevende niet kon doen omdat dit uitsluitend voor noodgevallen is. 
 

Onze vraag: kunnen wij de modem die wij nu hebben weer omruilen voor de nieuwe modem? (KPN box 12)

 

Admin: gebruikersnaam aangepast i.v.m. privacy

Hoi @Melissa93, wat een gedoe zeg. Eerst zou het het modem zijn, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Alles werkt nu wel? Dat heeft de monteur netjes opgelost begrijp ik?

Alleen hij gaf aan dat je een oud modem had? Want welk modem heb je nu? Want volgens mijn gegevens is er wel een 12 aangesloten namelijk. Ik kan deze dan ook niet zomaar meer omruilen, hoe graag ik dat ook zou willen. 


Hoi @Melissa93, wat een gedoe zeg. Eerst zou het het modem zijn, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Alles werkt nu wel? Dat heeft de monteur netjes opgelost begrijp ik?

Alleen hij gaf aan dat je een oud modem had? Want welk modem heb je nu? Want volgens mijn gegevens is er wel een 12 aangesloten namelijk. Ik kan deze dan ook niet zomaar meer omruilen, hoe graag ik dat ook zou willen. 

 

Hi Bart,

Het is inderdaad een gedoe geweest, erg frustrerend kan ik je vertellen.

Vanmorgen is monteur nummer 4 langs geweest en heeft de oude modem V10a weer meegenomen en een 12 aangesloten.

 

Wij hadden eerst instantie ook de 12 gekregen maar omdat eerst iemand dacht dat het aan de modem lag i.p.v. de koperverbinding werd dit als eerst omgeruild. Vervolgens hebben wij vanmorgen te horen gekregen dat de V10a niet goed werkte.. Wij hadden dus een '’stukke'’ V10a gekregen.

 

Naja heel lang verhaal het is voor nu opgelost, wij hebben eindelijk internet en ook de snelheid waar wij voor betaald hebben.

 

Toch bedankt voor je hulp.


Wat een gedoe inderdaad. Maar fijn dat er nog weer een monteur is geweest die een goed modem bij zich had. Dat heeft dus alles opgelost. :)

Mocht er nog weer iets zijn, zien we graag weer een topic verschijnen.