Skip to main content
Vraag

Modem moet steeds opnieuw gestart worden

  • July 5, 2020
  • 7 reacties
  • 159 keer bekeken

Wij hebben een Experia Box V9 H368N. Het komt de laatste maanden steeds vaker voor dat de Wifi het niet doet. Dan moeten we hem opnieuw starten, dan lukt het weer. Wanneer ik inlog op KPN apparatuur controleren en omruilen, staat er dat de Experia Box geschikt is. Dit is wel irritant? Volgens mij is het best een oude modem. Weet iemand een oplossing hiervoor?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • July 5, 2020

@DVille Welkom hier! Bedankt voor je bericht. Het is niet de bedoeling dat je de Experiabox steeds opnieuw moet opstarten, dus goed dat je het hier aangeeft. 
Wat bedoel je precies met ‘de wifi doet het niet’. Verdwijnt het hele netwerk uit het wifi overzicht van de apparaten, of blijf je verbonden maar krijg je de melding dat je geen internet hebt? 
Zou je de WifiManager eens willen doorlopen? Ik ben benieuwd wat hiervan de uitkomst is. 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 5, 2020

Dag Lisa, we krijgen steeds de melding dat we geen internet hebben. Als we Wifimanager doorlopen, dan “zegt” hij dat we naar een punt in het huis moeten lopen waar er slechte Wifi is, maar er is dan in heel het huis geen wifi. Dus dan starten we de box weer op en gaat het weer even goed.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • July 5, 2020

@DVille Oh, dat gaat natuurlijk niet werken. Bedankt in ieder geval voor het proberen:hugging: .  Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even mee en doe ik wat metingen. 
Als ik het systeem doorloop, moet ik (waarschijnlijk) een keer de Experiabox een keer resetten. Zijn er momenteen F1 fans tv aan het kijken? Dan is dit niet het moment om dit te doen. 
Laat het maar weten wanneer het uitkomt.  


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • July 19, 2020

@DVille Helaas heb ik niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag. :blush:


  • Nieuwkomer
  • February 11, 2022

Goedendag,

Mijn internet doet het wel.

Echter als ik mijn kpn Thuis open is de verbinding weer weg.

Modem opnieuw aansluiten al geprobeerd.

Daardoor kan ik niet streamen naar de chromecast. De chromecast is dus wel geïnstalleerd. 

Hoe kan ik dit oplossen?

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 11, 2022

@Neeltje B welke Experiabox heeft u? En heeft u WiFi versterkers van KPN? Heeft u ook nog andere WiFi punten van een ander merk? 


  • Nieuwkomer
  • February 11, 2022

Hoi Nick,

Bedankt voor je bericht. 
mij had idd een bijster van de ziggo erin zitten maar dat werkte dus niet. 
nu die eruit is is het opgelost. 
mij denk niet dat die combinatie mogelijk is 😁