Skip to main content

Ik heb het advies gekregen dat ik mijn oude modem moet inleveren en omruilen voor een nieuwe. 

Deze ook besteld

Kan ik niet eerst de nieuwe installeren en later de oude terugsturen?

 

Ik haal hem op bij een KPN post NL punt.

Doorgaans geef je direct je oude mee terug. (Gelijk oversteken)

Is misschien spannend omdat je niet weet of de nieuwe werkt, of hoe je die aangesloten krijgt.

 

Tip: maak foto’s van je oude modem, achterkant, zodat je ziet hoe en waar de kabels inzitten. Dit helpt je bij het aansluiten van de nieuwe.

Als het niet lukt kun je dat hier ook aangegeven, dan helpen we.


Is gelukkig goed gegaan. DSL input gebuikt vanaf DSL splitter.

Lijkt of het Wifi signaal wel slechter isdan bij de Experia v8.  

 

Voor de rest werkt alles goed.

 


Die DSL splitter kun je er tussen uit halen. Word niet meer gebruikt.


Lijkt of het Wifi signaal wel slechter isdan bij de Experia v8.

Niet elk apparaat wat een hoger cijfertje heeft is ook altijd op alle vlakken beter.


Die DSL splitter kun je er tussen uit halen. Word niet meer gebruikt.

 

Hoe weet jij of meneer/mevrouw geen shared line heeft?


Ik heb het advies gekregen dat ik mijn oude modem moet inleveren en omruilen voor een nieuwe. 

Deze ook besteld

Kan ik niet eerst de nieuwe installeren en later de oude terugsturen?

 

Ik haal hem op bij een KPN post NL punt.

Ja dat is iets van de laatste jaren typisch van KPN. Elke webwinkel vertrouwd zijn klanten. Maar KPN die een langdurige relatie aangaan  met KPN doet dat niet. Als het dus een keer fout gaat als ik een router/modem moet omwisselen en het nieuwe apparaat blijkt een kleine storing te hebben, is de actie voor mij dus duidelijk. Dat nooit meer en onmiddelijk een andere provider zoeken, die wel duidelijk handelt als een Nederlandse organisatie. 


Ik heb het advies gekregen dat ik mijn oude modem moet inleveren en omruilen voor een nieuwe. 

Deze ook besteld

Kan ik niet eerst de nieuwe installeren en later de oude terugsturen?

 

Ik haal hem op bij een KPN post NL punt.

Ja dat is iets van de laatste jaren typisch van KPN. Elke webwinkel vertrouwd zijn klanten. Maar KPN die een langdurige relatie aangaan  met KPN doet dat niet. Als het dus een keer fout gaat als ik een router/modem moet omwisselen en het nieuwe apparaat blijkt een kleine storing te hebben, is de actie voor mij dus duidelijk. Dat nooit meer en onmiddelijk een andere provider zoeken, die wel duidelijk handelt als een Nederlandse organisatie. 

Ik ga voor een deel met je mee, maar besef wel dat het oude en het nieuwe apparaat eigendom zijn van KPN. Dus mogen zij de regels bepalen. Dat is niet altijd gebruikersvriendelijk maar er speelt meer; de oude apparaten worden gerecycled, daar heeft KPN doelstellingen voor. En dat wordt niets als mensen de oude apparaten niet terugsturen. Ook komen ze dan op Marktplaats en dat is ook niet de bedoeling. 
En nee, ik heb geen aandelen KPN en werk er ook niet.


Elke webwinkel vertrouwd zijn klanten. 

Wat bedoel je daarmee in deze context?


Elke webwinkel vertrouwd zijn klanten. 

Wat bedoel je daarmee in deze context?

Sorry, de tekst moet zijn “Elke webwinken vertrouwt zijn klanten”, spelfoutje. Maar ik dacht niet dat dit forum is om taalonderwijs te geven. 


Het gaat me niet om de spelfout, ik had hem helemaal niet gezien.

Wat bedoel je er mee dat een webwinkel zijn klanten vertrouwd?


Wat bedoel je er mee dat een webwinkel zijn klanten vertrouwd?

Die snap ik ook niet echt, ik ben het gewend dat ik eerst een product moet terugsturen voor onderzoek en dat er aan de hand daarvan een nieuwe gestuurd wordt of het gerepareerde product teruggestuurd wordt.


Ik heb het advies gekregen dat ik mijn oude modem moet inleveren en omruilen voor een nieuwe. 

Deze ook besteld

Kan ik niet eerst de nieuwe installeren en later de oude terugsturen?

 

Ik haal hem op bij een KPN post NL punt.

Ja dat is iets van de laatste jaren typisch van KPN. Elke webwinkel vertrouwd zijn klanten. Maar KPN die een langdurige relatie aangaan  met KPN doet dat niet. Als het dus een keer fout gaat als ik een router/modem moet omwisselen en het nieuwe apparaat blijkt een kleine storing te hebben, is de actie voor mij dus duidelijk. Dat nooit meer en onmiddelijk een andere provider zoeken, die wel duidelijk handelt als een Nederlandse organisatie. 

Ik ga voor een deel met je mee, maar besef wel dat het oude en het nieuwe apparaat eigendom zijn van KPN. Dus mogen zij de regels bepalen. Dat is niet altijd gebruikersvriendelijk maar er speelt meer; de oude apparaten worden gerecycled, daar heeft KPN doelstellingen voor. En dat wordt niets als mensen de oude apparaten niet terugsturen. Ook komen ze dan op Marktplaats en dat is ook niet de bedoeling. 
En nee, ik heb geen aandelen KPN en werk er ook niet.

 

Een klant van KPN heeft een langdurige relatie met KPN. De bruikleen apparatuur is allemaal gekoppeld aan de werking op KPN. Als iemand het op marktplaats koopt heeft hij of zij er volgens mij niets aan. 

Als wij oude apparatuur  niet kunnen terugsturen, dan brengen wij het altijd naar een recycle punt. (Ik neem aan dat dat ook bij jou is). Als het is om een storing op te lossen die geen showstopper is, is het prettiger om dit eerst te kunnen proberen en de oude spullen dan te kunnen terugsturen naar bijvoorbeeld KPN (zoals het vroeger ook bij KPN was),  

Het zou KPN sieren als ze beide mogelijkheden weer openstelde. Wij vertrouwen KPN (de waard), dat mogen zij ook van ons doen (de klant). 


Wat bedoel je er mee dat een webwinkel zijn klanten vertrouwd?

Die snap ik ook niet echt, ik ben het gewend dat ik eerst een product moet terugsturen voor onderzoek en dat er aan de hand daarvan een nieuwe gestuurd wordt of het gerepareerde product teruggestuurd wordt.

We praten hier niet over koopapparatuur, maar over huurapparatuur. Ik hoop dat jij geen pacemaker nodig hebt en die eens begint te storen  en je hem dan eerst er observatie terug moet sturen voor je een nieuwe krijgt. :kissing_heart:

 Dat ik dit hier schrijf is ter verbetering van de acceptie van KPN bij de klant. Bij mij was die altijd perfect en dit is voor mij slechts een klein smetje, dat eenvoudig door KPN weer is weg te poetsen.   


pff, heel klantonvriendelijk van KPN vind ik. hoe dan? ik weet niet eens hoe het werkt dus liever stekker voor stekker omzetten. ik geef de oude echt wel terug. 

nu heb ik een probleem dat geen probleem hoefde te zijn. KPN begrijpt niet dat een groot deel van de klanten ouder zijn en vertrouwen op het merk. en wat minder behendig zijn met de technische zaken.