Skip to main content
Beantwoord

Modem piept

  • July 26, 2020
  • 11 reacties
  • 144 keer bekeken

Hallo, ik heb de Experiabox ZXV10 H220N. Sinds onze verhuizing hangt deze op een zichtbare plek in de huiskamer, maar de buitenkant is zwaar vergeeld. De laatste 2 maanden moeten we hem geregeld resetten. En sinds enkele weken komt er een irritante piep uit. 

Kortom, ik denk dat deze modem aan vervanging toe is. Is het mogelijk dat u ons een nieuw modem stuurt?

Bij voorbaat dank.

 

Vriendelijke groet,

Paul van Dijk

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @PvDijk,

Bekend probleem, wordt actief omgeruild. Vul even je forumprofiel in met je gegevens en geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • July 26, 2020

Hallo @PvDijk,

Bekend probleem, wordt actief omgeruild. Vul even je forumprofiel in met je gegevens en geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 26, 2020

Dag Chris,

Dank je voor je enorm snelle reactie. Mijn profiel heb ik ingevuld.

Groet, Paul


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 26, 2020

Er is ook nog een snellere oplossing.  Bel 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je dat het modem piept en helemaal is verkleurd. Dan heb je dinsdag een nieuwe.


Forum|alt.badge.img+16
  • July 26, 2020

Ga je dat doen @PvDijk? Anders kan ik ook hier je topic onder de aandacht brengen. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 26, 2020

Als dat het snelst gaat doe ik dat wel op die manier, Chris. Ik bel wel even. Dank jullie!


Forum|alt.badge.img+16
  • July 26, 2020

Als dat het snelst gaat doe ik dat wel op die manier, Chris. Ik bel wel even. Dank jullie!

Helemaal goed! Geen probleem. :).


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 26, 2020

Hi @PvDijk, welkom op het Forum! Ik zag jouw topic voorbij komen en dacht hier reageer ik even snel op. Want een piepend modem zou ik zelf ook zwaar irritant vinden! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad, is het nieuwe modem al onderweg? :blush:  Als ik nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het wel!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 26, 2020

Dag Susan, dank je.

Ik heb gebeld en kreeg het verzoek om het modem eerst te resetten. Dat heb ik net gedaan, maar zonder resultaat. 

Opmerkelijk is dat de code van het modem ZXV10 lijkt te verwijzen naar het V10 modem, maar conform de plaatjes is het een V7 modem.

Ik bel nog wel even.

groet, Paul 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 26, 2020

Geregeld, een nieuw modem is onderweg 😀


Forum|alt.badge.img+16
  • July 26, 2020

Opmerkelijk is dat de code van het modem ZXV10 lijkt te verwijzen naar het V10 modem, maar conform de plaatjes is het een V7 modem.

Mooi dat het geregeld is. Al vind ik het wel vreemd dat een klantenservice niet even verder doordenkt dat dit geen v10 kan zijn. H220n is al jaren een v7 en nooit anders geweest. De v9 is een H368n en de v10 is de H369a. Dus die hele vlag gaat niet op. 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 27, 2020

Fijn dat de nieuwe Experia Box onderweg is @PvDijk!