Skip to main content

Gisteren terug bij KPN, monteur heeft de Experia v10 box met 2 Super Wifipunten geinstalleerd.

Wat als ik de modem moet herstarten, blijven de Super Wifipunten de configuratie onthouden of moet deze dan weer opnieuw gepaird worden,

groet cor20high

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Welkom op het forum @cor20high! Op het moment dat je alleen het modem een herstart geeft blijven alle andere gegevens hetzelfde. Bij een reset zoals in stap 2 hoort dit ook zo te zijn. Wel zou ik nog willen vragen of er een reden is waarom je verwacht dit te moeten doen. Het is de bedoeling dat de apparatuur zonder problemen zou moeten blijven draaien. Als er verdere inhoudelijke vragen zijn zou ik je willen vragen je gegevens in te vullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. Dan kan ik je het snelst verder helpen. 


Hallo Bram profiel bijgewerkt.

De reden dat ik dit vraag is omdat ik in het verleden 3 a 4 keer in de maand s’avond midden in een programma mijn modem spontaan resette. Ook een keer een update gehad waardoor mijn 5.1 receiver niet meer samen werkte met TV dus geen surround meer.


Dan snap ik goed dat de vraag ontstaat wat als zoiets weer mocht gebeuren. In dit geval kan je gewoon het modem resetten als dat nodig is. Mocht er wel een probleem met de software ontstaan kan je altijd de wifi versterkers opnieuw installeren maar het moet na een herstart dus niet nodig zijn.