Is mijn Modem/Router ingesteld voor 5Ghz zo ja kan er een poort vrij gemaakt worden van 2.4Ghz want anders werkt mijn Toon van Eneco niet.
Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Is mijn Modem/Router ingesteld voor 5Ghz zo ja kan er een poort vrij gemaakt worden van 2.4Ghz want anders werkt mijn Toon van Eneco niet.
Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Danny
Hoi
Ik begrijp dat je graag gebruik wilt maken van de 2.4 Ghz frequentie van jouw Experia Box V10, zodat je jouw Toon daarmee kunt verbinden. Dat kan als volgt:
Als jouw Toon alleen verbinding kan maken met 2.4 Ghz, dan is het misschien handig om het 2.4 Ghz netwerk een andere naam te geven dan het 5.0 Ghz netwerk. Druk hiervoor bovenaan weer op ‘Wifi’. Daar kun je achter SSID de netwerknamen wijzigen van de netwerken.
Admin toevoeging:
Het splitsen van de beide frequenties werkt alleen op de Experia Box V10.
Op de Box 12 en Experia Box V10A kun je hiervoor gebruik maken van de functie Extra Wifi, dit voegt een tweede wifinetwerk toe dat je kunt splitsen in 2,4 en 5 Ghz. Hoe je dit doet lees je in deze kennisbank artikelen:
Maak je gebruik van een V10 met wifipunten? Neem dan dit artikel door:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.