Skip to main content

Sinds een aantal dagen schakelt mijn modem de wifi niet meer aan, zoals ik mijn eco schema heb ingesteld.

Normaal gaat hier om 22 uur de wifi uit en om 9 uur in de ochtend weer aan. Maar dat laatste gebeurt niet meer. 

 

Wel wordt dr wifi vaak met de hand aangezet om 8 uur maar om 9 uur is die dan weer uit. Ook om 10 of 11 uur gaat ie niet automatisch aan.

 

De wifi versterkers heb ik afgekoppeld en deze staan uit, dus volgens mij ligt het daar niet aan. Ik weet dat die invloed hebben op de eco stand.

Wanneer de versterkers uit het stroom zijn en het nog steeds voorkomt dat de WiFi niet meer aan gaat, dan moet het aan het modem liggen @mirke4. Welk modem heb je? En kun je een screenshot maken van hoe de ecostand is ingesteld? Ik begrijp dat je de ecostand wel wil blijven gebruiken. Zo niet, dan kun je jouw modem ook even resetten. En eventueel daarna de ecostand opnieuw instellen. Wellicht is dat al voldoende.   


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je. 


Reageer