Skip to main content

Beste KPN

Ik ben een beetje teleurgesteld, afgelopen maandag gaat ons modem stuk waardoor wij geen internet meer hebben.  Direct de serviceafdeling gebeld ,deze heeft het een en ander op afstand gecontroleerd en kwam tot de conclusie dat het modem moet worden vervangen.  Heel vervelend geen internet als je thuis moet werken en twee online scholieren in huis hebt maar het is niet anders.  Hier was alle begrip voor en vanaf dinsdag na 15:00 uur zou er een nieuw modem klaar liggen bij Primera. Super service toch ? Helaas er was geen modem aangekomen en primera kan nakijken wat er bij hen aan pakket nog binnen kan komen , maar er was niets onderweg van kpn . Thuis gekomen kpn maar weer gebeld om eerst te horen krijgen dat Primera misschien niet goed heeft gekeken? Dan een verhaal dat, kpn ons een sms zouden hebben gestuurd wat niet het geval was. En als wij dan aangeven deze niet te hebben ontvangen blijven beweren dat dat wel zo is.....uiteindelijk heeft de medewerker de sms via mail verzonden en daar staat in dat het modem er vanaf dinsdag zou zijn....u raad het al het is er nog steeds niet. Dit betekend dat wij vanaf maandag al zonder internet zitten. Wat ons het meest nog tegen de borst stuit is het onbeschofte gedrag van uw medewerkers. Mijn man ging weer bellen om aan te geven dat wij nu al vanaf maandag wachten om dan te horen krijgen ; nee hoor in mijn syssteem staat dat u pas dinsdag heeft gebeld. Echt serieus? Wat is dit voor  bijdehand brutaal gedrag ? U moet weten wij zijn al sinds jaar en dag klant bij KPN met al onze produkten inc. 4 telefoon abbonementen en tot nu toe zeer tevreden. Maar als dit is hoe kpn vanaf nu met klanten omgaat vind ik dit zéér betreurenswaardig. Het kan echt zo moeilijk niet zijn om binnen 24 uur een modem op te sturen. En als dit wel zo is verwacht ik een beleefde uitleg van een medewerker zonder de les te worden gelezen. Echt KPN zo ga je niet met klanten om. Hopelijk pakken jullie de klacht nu zeer snel op want dit is niet echt heel erg netjes van jullie. Hoogachtend M. de Bruijn

Hallo @M. de Bruijn , vervelende situatie, waar ik als medeforumlid helaas niets aan kan veranderen.

Houd er wèl rekening mee, dat als de nieuwe modem opgehaald kan worden de oude modem meteen ingeleverd dient te worden, gelijk oversteken dus, dit even om misverstanden te voorkomen.

Je zou je mobiel, als die ook van KPN is, als hotspot kunnen gebruiken en dan heb je toch internet en dan aan KPN telefonisch even vragen of ze extra  data toevoegen ter overbrugging.

Succes.

 


Halo JanD

Dank je voor je reactie, de reden dat ik het forum gebruik is omdat ik hoop dat Kpn aktie gast ondernemen omdat je geen normaal gesprek met ze kunt voeren telefonisch op dit moment.  En ja, wij lopen al braaf twee dagen van en naar Primera mrt onze keurig ingepakte oude modem.  maar  toch bedankt  👍


Hallo @M. de Bruijn , er zijn meer contactmogelijkheden, de chat, Twitter, Facebook.

Succes.

P.S. heb je niet de PostNL-app, daarop kun je precies zien of je post en postpakketten binnenkrijgt en wanneer.

 

 


Hoi @M. de Bruijn . Welkom op het forum.

Wat een narigheid. heb je ondertussen wel een nieuw modem mogen ontvangen? 


Hallo Erwin 

Nee , helaas nog steeds niet ......


Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Ik wil graag even meekijken. 


Hallo Erwin , vanmiddag kregen wij een berichtje dat wij het modem vanaf morgen kunnen ophalen bij primera.  Ik hoop van harte dat dat zo is.