Skip to main content

Beste kpn, 

Sinds kort is mijn telfort overgezet naar kpn. Nu is mijn WiFi erg traag/maakt slecht verbinding (ik heb een 7 jaar oude experiaV8). Ook reageert de aan/uit knop van de afstandsbediening (tv ontvanger) niet meer. Deze is ook 7 jaar oud. Ik weet niet wat handig is om te doen. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Bindra 

Hoi @Bindra14, welkom op het forum en welkom bij KPN :slight_smile: Je hebt 2 verschillende dingen zo te zien, met beide zal ik met je meedenken. Laten we beginnen met de afstandsbediening, als een knop niet meer goed werkt is het lastig, zeker als het de knop is om de tv aan te zetten! Via onze website kan je een nieuwe afstandsbediening aanvragen, die zal dan naar jou worden gestuurd. 

Voor de WiFi verbinding kan je de WiFi Manager gebruiken, die helpt je om het netwerk zo optimaal mogelijk in te stellen. Ook hebben we een topic met tips om de WiFi te verbeteren: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi.

Voor beide dingen is het van belang dat jouw Thuis pakket is gekoppeld aan MijnKPN, als dat nog niet het geval is kan je dat doen via de product pagina in MijnKPN.


Ik heb geen reactie van je gezien @Bindra14. Is het met bovenstaande nog gelukt, of heb je al via een andere weg contact gehad? Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen horen we het graag.