Skip to main content

Op 10 augustus zou er een update plaatsvinden voor onze modem. De update was niet gelukt. Ik heb geprobeerd de modem te resetten, maar dat geeft schijnbaar niet geholpen. Ondertussen zitten we zonder internetverbinding. Is er een manier om de modem alsnog te updaten?

Wat voor update is dat geweest dan? De mesh update voor de v10a? Zit je nu 15 dagen zonder?


Helemaal niet fijn dit @Gjalt17 :slight_frown: Als je de boel niet weer aan de praat hebt gekregen met een reset, houdt dat in dat jouw modem de update niet goed kan verwerken.

Ik heb een nieuwe modem voor je verzonden, je hebt hierover als het goed is ook een sms ontvangen met meer informatie over het omruilen! Laat je weten of alles weer in orde is, nadat je dat nieuwe modem aan hebt gesloten?


Het betreft hier de technische Telfort migratie @DennisA78


Bedankt voor de reactie. Ik heb de SMS inderdaad ontvangen en zal laten weten hoe het gaat als ik de nieuwe modem heb.


Bedankt voor de reactie. Ik heb de SMS inderdaad ontvangen en zal laten weten hoe het gaat als ik de nieuwe modem heb.

Top! Hoor het graag als het zo ver is :slight_smile:


De nieuwe modem is binnen en geïnstalleerd. De internetverbinding doet het nu weer. 

Bedankt voor de hulp.


Helemaal super!

Graag gedaan en bedankt dat je het nog even hebt laten weten :slight_smile: