Skip to main content
Vraag

Modem V12

  • August 17, 2020
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Goedendag,

ik heb een aantal jaar de modem V9. Ik ben niet tevreden over de snelheid van het internet, het wisselt erg en is niet stabiel. Ik heb ook de bedraade kpn wifiversterkers geinstalleerd, maar daarmee blijft het erg wisselend. Graag ontvang ik de nieuwe V12 in de hoop dat het signaal sterker en stabieler zal worden.

Hoe kan ik de V12 aanvragen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Deelnemer
  • December 31, 2020

Deze vraag heb ik ook.

Maar in de Omwissel tool topic zag ik dat er gezegt werd dat alleen de V7 ‘omwisselbaar’ is.
Dit is wel jammer.

Want oh wee als je upnp op discovery hebt staan, dan sluit de ‘abuse’ je wel af.
Dus wel handhaven, maar de trouwe klanten geen upgrades geven.

 

Nieuwe = Veiliger


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 31, 2020

De UPnP functie op de nieuwe KPN Box werkt op precies dezelfde manier dan op uw huidige v9.

UPnP zelf is ook helemaal geen probleem. Het probleem is dat er ergens in het netwerk een apparaat is wat via UPnP een poort open zet. Hoogstwaarschijnlijk is er op dat apparaat een virus of malware actief.