Skip to main content

Ik zou graag 's nachts de WiFi automatisch willen uitzetten . Ik heb al ingelogd maar kom niet verder . Kan mijn modem dit?

Als je echt de v7 hebt kan je beter de klantenservice 0800-0402 bellen. Die is namelijk al heel oud en wordt vervangen.


Hoi @BartWan! Een V7 wordt actief vervangen. Ik kan dit voor je doen.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoor graag van je:smiley:


hi Lisa, bedankt 

 

Ik heb mijn profiel gecompleteerd. Ik heb wel een modem nodig waarbij ik de ecostand kan activeren.

 

gr


Bedankt @BartWan! Mijn collega gaat een omruilafspraak inplannen voor je. Zodra ik de details ontvangen heb, stuur ik die in een privébericht naar je toe. De V10a heeft een ecostand. Je kunt zelf instellen wanneer het modem standby moet gaan (zie afbeelding). 

 

 


Volgens mij heeft die v10 een eco stand, waarmee op ingestelde periodes het WiFi volledig uit te zetten is.

De v10a heeft volgens mij parental control, waarmee op ingestelde periodes de toegang tot WiFi voor sommige apparaten ontzegt kan worden. WiFi blijft daarbij wel aan.

Maar ik weet het niet zeker.


ooooh… Dat is waar ook:tired_face:  @Nick83. Bedankt voor je reactie. Excuses @BartWan. Ik heb logistiek meteen gevraagd de levering te wijzigen naar een V10. 
Zodra ik hier een reactie op heb laat ik het je weten. 
Excuses! Ik heb me hierin goed vergist. :cry:


Nou ja... ik weet ook niet helemaal wat de bedoeling is van Bart... Wil die zn koters van het WiFi af houden of wil die geen straling 's nachts? 


Ik zie dat logistiek eergisteren het juiste mogen heeft toegestuurd. Hier heb je als het goed is een sms over ontvangen @BartWan. Heb je het modem al opgehaald?
Let op! Je hebt 14 dagen de tijd om het modem om te ruilen. Hierna wordt het modem teruggestuurd.Â