Skip to main content

Beste Telfort/KPN

Al een tijdje geleden heb ik via de Telfort messanger een vraag gesteld over het steeds uitvallen van mijn modem. Ik heb de verschillende stappen doorlopen en kabels verandert. Ging even goed maar de laatste tijd weer een drama.

Ze adviseerden om te bellen maar ik kom er gewoon niet doorheen en 30 minuten wachten vindt ik absurd.

Nu werk ik vanaf huis en koop bloemen online in. Daar dit op een digitale klok gaat MAG ik geen storing hebben wat helaas wel gebeurt.

Mijn verzoek is om dit indien mogelijk op korte termijn, hopenlijk, op te lossen een ander modem op te sturen. Ik heb nog steeds de Experia box V8 die er al weer een tijdje hangt.

 

Ik hoop op een snelle afhandeling zodat ik niet met stress achter de computer zit wanneer valt hij weer uit.

Ik hoop op een snelle reactie.

Mvgr Gradus Koningen

De klantenservice is slecht bereikbaar.  Vanwege corona moeten veel medewerkers thuis aan de keukentafel werken en dat is anders dan in een goed ingericht kantoor. Probeer het toch nog een keer. 0800-0402 tegen de computer die je aan lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.  De v8 wordt niet snel vervangen dus benadruk dat ie niets meer doet. 


Welkom bij ons op het forum @1964kings. Is het inmiddels gelukt via de telefonische collega's? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel nog volledig invullen en aangeven hoe de Experia Box is aangesloten op het aansluitpunt? Dan kunnen we, indien nodig, dan samen verder kijken. 


We hebben geen bericht meer van je gezien @1964kings, ik neem aan dat dat betekent dat het daarmee is opgelost. Als we hier nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.