Skip to main content

 Beste KPN,

Gisteren in met KPN afgesproken dat zij op 27 dec.2021 een nieuw modem zullen afleveren omdat de oude defect zou zijn.

Maar vanmorgen bleek die oude gewoon weer te werken, waardoor deze vervanging kan komen te VERVALLEN.

Betreft het klantnummer: *********

 

*Admin* Klantgegevens verplaatst i.v.m. privacy. 

 

 

Hallo @Anton van D ,

Die levering is nu in gang gezet en niet meer tegen te houden.  

Dan maar gewoon het modem omwisselen, heb je in ieder geval een nieuwe. En dan ben je klaar voor de toekomst.  


Hallo @Anton van D ,

Dan kan je gewoon niet naar het postkantoor gaan.Dan sturen ze het vanzelf na 14 dagen terug naar KPN.Omruilen is helemaal niet nodig als het nog prima werkt,Ik zou het dan juist afraden.Bijvoorbeeld een oude H220N V7 modem van kpn kan ook nog gewoon voor alle diensten gebruikt worden,Terwijl dat ding al 10 jaar oud is.

Welk modem heb je nu ?

Een V7 of ouder zou ik wel omwisselen maar de V8 en nieuwer niet.


Beste @Anton van D, welkom! Het klopt wat hierboven gezegd wordt: als je het nieuwe modem niet ophaalt/accepteert aan de deur, dan wordt deze automatisch teruggestuurd. Maar als ik zo in de gegevens kijk, is er toch een nieuw modem nodig? Waarom zou je het modem niet op willen halen? Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het gerust weten weten. We denken graag mee. 


Een V7 of ouder zou ik wel omwisselen maar de V8 en nieuwer niet.

Ook een V8 moet je niet in gebruik willen houden. Die wordt niet meer onderhouden en er komen dus ook geen beveiligingsupdates meer uit. Er is een reden dat deze nu vrijuit omgeruild kan worden en dat er bij iedere abonnementswijziging (al is het een zenderpakket aanzetten of entertainmentpakket) een modemwissel in gang gezet wordt. Met andere woorden: indien V8, gewoon omruilen.


Een V7 of ouder zou ik wel omwisselen maar de V8 en nieuwer niet.

Ook een V8 moet je niet in gebruik willen houden. Die wordt niet meer onderhouden en er komen dus ook geen beveiligingsupdates meer uit. Er is een reden dat deze nu vrijuit omgeruild kan worden en dat er bij iedere abonnementswijziging (al is het een zenderpakket aanzetten of entertainmentpakket) een modemwissel in gang gezet wordt. Met andere woorden: indien V8, gewoon omruilen.

V9 wel dan?

Ik gebruik nu een v9 maar als ik eerlijk mag zijn is de V8 wat beter.


De V9 wordt nog wel ondersteund en ontvangt naar mijn weten ook nog beveiligingsupdates. Ik vraag mij echter af voor hoe lang nog, de V9 is ook al een oud beestje die ook al actief omgeruild wordt via de wifimanager.


De V9 wordt nog wel ondersteund en ontvangt naar mijn weten ook nog beveiligingsupdates. Ik vraag mij echter af voor hoe lang nog, de V9 is ook al een oud beestje die ook al actief omgeruild wordt via de wifimanager.

Gelukkig,dan ben ik nog safe:sunglasses:


Hallo @Anton van D ,

Die levering is nu in gang gezet en niet meer tegen te houden.  

Dan maar gewoon het modem omwisselen, heb je in ieder geval een nieuwe. En dan ben je klaar voor de toekomst.  

@Anton van D 

Heb je het modem al omgewisseld voor een moderne versie? 


@Anton van D Is het modem ondertussen omgeruild? 

Zoals @Marcia_ aangeeft lijkt een nieuw modem in dit geval inderdaad wel nodig.