Skip to main content

Goedenavond,

Wij hebben het complete pakket van KPN, Internet, TV, bellen en 4 mobiele abonnementen. Al een geruime tijd werkt onze V8 modem niet meer naar behoren.  KPN heeft ons ook zwarte wifi versterkers toegestuurd om het internet te verbeteren. Helaas moeten wij een aantal keren per week de modem opnieuw opstarten om tv te kunnen blijven kijken en te internetten. De modem maakt al enige tijd een piepend geluid wat erg irritant is. 

Wij worden hier moedeloos van. Wij hebben gevraagd of wij een nieuwe modem en de super wifi kunnen krijgen, maar dit is volgens de klantenservice alleen mogelijk tegen betaling van € 200,00. 

Wij hopen toch dat KPN een oplossing kan bieden voor onze problemen, want met twee thuiswerkende ouders en twee pubers is het hier niet meer gezellig in huis als de TV en het internet elke keer wegvalt.

 

 

 

Dag @Bruin75! Welkom bij onze KPN Community. Wat balen dat het modem een piepend geluid maakt en dat de diensten niet naar behoren functioneren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Een piepend/defect modem kan natuurlijk vervangen worden. Althans, ik kan hier een omruilafspraak voor maken. We sturen een nieuwe Experiabox naar een PostNL punt bij jou in de buurt waar je de V8 kunt omruilen.  De SuperWifi's kun je zelf inderdaad kopen. Wij bieden deze niet gratis aantu. Als bestaande KPN klant kun je deze voor €149,00 kopen i.p.v. €200,00. 

Om je in ieder geval te helpen met het modem probleem heb ik je gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik de Experiabox eens uitmeten en eventueel vervangen. 
Postcode, huisnummer en klantnummer zijn in eerste instantie voldoende. 

 


Beste Lisa,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb het profiel aangevuld.

 


@Lisa krijgt deze klant dan ook weer een V8? Of wordt het de V10, V10a of de KPN Box V12? Want als de klant de V12 krijgt, en deze klant koopt eventueel SuperWiFi, Dan moet ie niet de V12 krijgen. Want deze V12 werkt op WiFi 6, en die ondersteund SuperWiFi niet.


Oeh @Dennis Schreve, bedankt voor de input. Hier was ik niet van op de hoogte en zal dit informeren bij mijn collega's. Ik zal aangeven dat er de mogelijkheid moet blijven om SW's aan te sluiten. Het zal dan waarschijnlijk geen V12 worden. Althans… @Bruin75 jullie hebben de Experia Wifi's al in huis en gebruiken deze (neem ik aan). Overwegen jullie, op dit moment, de aanschaf van de Super Wifi's nog?  


Oeh @Dennis Schreve, Ik zal aangeven dat er de mogelijkheid moet blijven om SW's aan te sluiten. Het zal dan waarschijnlijk geen V12 worden.

@Lisa een V12 gaat nog niet, deze update komt er nog wel. Maar in een later stadium, dus het zou slim zijn om dan een V10 te sturen.


@Lisa Wij hebben nog geen super wifi aangeschaft, maar nemen dit in overweging. We hebben nu de zwarte wifi versterkers gekoppeld. Wij hopen dat de nieuwe modem de wifi ook verbeterd en als dit niet het geval is zullen wij de super wifi aanschaffen.

 


Ik heb niets meer vernomen na de laatste reactie? Hoe gaat dit nu verder?


@Lisa krijgt deze klant dan ook weer een V8? Of wordt het de V10, V10a of de KPN Box V12? Want als de klant de V12 krijgt, en deze klant koopt eventueel SuperWiFi, Dan moet ie niet de V12 krijgen. Want deze V12 werkt op WiFi 6, en die ondersteund SuperWiFi niet.

Nee, maar dat wil nog niet zeggen dat het helemaal niet kan werken. Je hebt dan gewoon geen wifi 6 op de SuperWifi's, maar verder functioneerd het gewoon normaal.


@Bruin75 Meestal maken mijn collega's het binnen twee werkdagen in orde. Ik ga het voor je navragen, want dit duurt te lang. Je hoort (uiterlijk dinsdag) van mij of mijn collega. :blush:


@Lisa Ik heb nog niets gehoord?


@Lisa Vandaag ook nog steeds niets vernomen.:rolling_eyes:


Hoi @Bruin75! Ik heb van mijn collega's vernomen dat ze het enorm druk hebben en inmiddels een achterstand hebben opgelopen. Ze gaan het verzoek zo snel mogelijk verwerken. Ik kan helaas geen indicatie geven wanneer je het modem ontvangt. De aanvraag is in ieder geval binnen gekomen en goedgekeurd. Mijn excuses voor het lange wachten! :persevere:

 

Edit: de aanvraag is goedgekeurd


@Lisa oké snap ik. Wij wachten af.


@Bruin75 Ik dacht, ik check voor de zekerheid of je inmiddels een ander modem hebt ontvangen en vraag me af of het modem bevalt?
Laat je het hier weten als ik nog iets voor je kan betekenen? 


@Lisa We hebben de modem ontvangen en geïnstalleerd. Werkt stukken beter dan de oude en hebben hem tor nu toe niet opnieuw hoeven opstarten. 🙂 Bedankt!


Reageer