Skip to main content
Waarom geeft kpn een modem weg bij een abonnement, waarbij je geen hotspot kan delen. En dus daarom ook geen hotspot kan genieten onderweg.. waardeloze zooi dit.. het werkt niet en vind dit waardeloos..
Hallo @Rodeo ,

Je maakt hier een denkfout.

Het feit dat jouw modem (nog) geen Fon ondersteunt, betekent niet dat jij geen gebruik kan maken van Fon.

De enigste beperking voor jou is dat je nog geen Fon in het buitenland kunt gebruiken.
Beste @Rodeo,



Wat vervelend dat het niet werkt, welke modem (type) heb je?
Ha @Rodeo, welkom! Het gaat om de V10A? Dan klopt het helemaal wat @Jan-D zegt. Of het gaat komen, durf ik niet te zeggen. Wel weten de betreffende collega's dat de wens er ligt, dus dat is in ieder geval doorgegeven.
Ha @Rodeo, welkom! Het gaat om de V10A? Dan klopt het helemaal wat @Jan-D zegt. Of het gaat komen, durf ik niet te zeggen. Wel weten de betreffende collega's dat de wens er ligt, dus dat is in ieder geval doorgegeven.

@Marcia_ waarom heeft de V10A geen KPN Fon? Waarom moet. er toch steeds weer dingen veranderen? Deze modem heeft weer dit, de andere heeft weer dat, waarom wordt nou niet alles gelijk getrokken? Ik zie nu ook dat de wifi versterker niet meer wordt verkocht maar een Experia Wifi.

Ik kan ze in ieder geval niet meer vinden in KPN apparatuur voor Thuis. 😮
De wifiversterker wordt inderdaad niet meer verkocht!
De wifiversterker wordt inderdaad niet meer verkocht!

Echt absurd, ik heb er 1 boven staan, 4 UTP poorten VOL!

Beneden heb ik er 1 staan, ook 4 UTP poorten VOL!

Wie neemt toch die belachelijke besluiten? Dit kan echt niet!

Dat ding die jullie nu hebben is echt de MIN! Veel minder functies en aansluitingen, en er wel € 50,- voor vragen.

Terwijl de Wifi-versterker eerst € 80,- koste, en daarna € 49,-



Experia WiFi:





Maar 1 aansluiting: 👆🏼👆🏼👆🏼



Zeer weinig functies!!!



Die wifi-versterker was toch een goed product? Waarom dan veranderen? 😥