Skip to main content

Beste KPN,

ik stuur deze klacht namens mijn moeder die gezien haar leeftijd dit niet meer zo goed kan.

sinds enkele weken heeft mijn moeder van bijna 80 geen telefoon, televisie en internet meer. Ze heeft slecht zicht dus maakt maar weinig gebruik van haar mobiel omdat ze dit niet goed kan zien.

In eerste instantie heeft mijn moeder zelf contact gezocht met de kpn en er kwam netjes een monteur. Deze kon het probleem niet oplossen maar vertelde dat er een monteur in het kastje buiten een knop om moest zetten.

Hoe simpel jan het zijn. Ze zouden smiddags mijn moeder bellen om een afspraak te maken.

nou dat moet nog gebeuren. Ik denk dat wij en mijn moeder inmiddels alle medewerkers van de KPN aan de telefoon gehad hebben. De belofte om het op te lossen al heel vaak gehoord hebben. Nog meer keren sorry gehoord hebben. We bellen u en we komen langs morgen nooit na gekomen zijn.

ik vraag mij af wanneer jullie iets gaan doen. Hoe lang zij nog moet wachten zonder tv internet en vaste telefoon.

ik vind het echt respectloos hoe jullie omgaan met mijn moeder.

ons constant aan het lijntje houden en leugens vertellen.

 

Hallo @BootjeenPip, dit is een nare situatie. Zou je in jouw profiel de gegevens willen neerzetten? Dan ga ik kijken wat we nu aan deze situatie kunnen doen. 


Ik heb wat gegevens van mijn moeder ingevuld hopelijk  is dat genoeg.


Bedankt! Ik heb gekeken, en zie inderdaad dat de aannemer nu contact op moet nemen met je moeder. Dat laat enorm lang op zich wachten, en ik snap dat je moeder en jij willen weten waar ze aan toe is. Ik heb een collega aangesproken met de vraag om dit te escaleren. Ik verwacht snel terugkoppeling van hem te hebben, meestal binnen 1 werkdag, maar soms is hij op zaterdagen ook aanwezig. Zodra er reactie is laten we het je hier weten en wordt er hopelijk ook snel contact met je moeder opgenomen!Â