Skip to main content
Vraag

Moeite met klantenservice bij wijzigen abonnement i.c.m. andere producten

• February 16, 2021
  • 34 reacties
  • 517 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

34 reacties

• Auteur
  • Helper
  • March 2, 2021

@Bart_Z welke ontvangers worden er geleverd? Zit er verschil in de 4k ontvangers of de niet-4k ontvangers? 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 3, 2021

Als je zonder 4K doet en je hebt geschikte ontvangers dan krijg je geen nieuwe. Met 4K krijg je de VIP5202. Deze is wat kleiner en kan dus de paar 4K zenders die er zijn doorgen. Maar voor de overige zenders is er geen verschil. Alle ontvangers geven de dezelfde kwaliteit zenders door.

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 3, 2021

En ook voor @Speedmaster Ik heb gemeld dat het niet goed gaat. Mijn collega's gaan er mee aan de slag. 

En wanneer is dit probleem opgelost, op dit moment nog steeds technische fout. Daarnaast als je naar de bevestigingspagina gaat “verdwijnt” er spontaan een “korting zolang je abonnement loopt” Prijs blijft wonderlijk genoeg wel gelijk.

• Auteur
  • Helper
  • March 3, 2021

@Bart_Z  Maak het maar in orde dan, MAAR wel met de nieuwere Arris VIP5202. Dat is mijn voornaamste reden om die 4K te willen.

De huidige box is zo verschrikkelijk traag dat ik al bijna vergeten ben wat ik wilde doen in het menu als ik op het punt aan kom. Deze traagheid wordt veelvuldig gemeld en ik wil de huidige trage bakken omruilen.

Ik begreep dat nieuwe klanten met Hussel automatisch deze nieuwere Arris krijgen, maar dat bestaande klanten weer worden achtergesteld.

Dus, als je ervoor zorgt dat we gelijk de Arris VIP5202 kastjes krijgen, dan kan je dit in orde maken, zonder 4k voor 73,99

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 3, 2021

Dus, als je ervoor zorgt dat we gelijk de Arris VIP5202 kastjes krijgen, dan kan je dit in orde maken, zonder 4k voor 73,99

Volgens mij heeft Bart al gezegd dat da niet gaat gebeuren.

Hoe graag ik ook wil. Ik kan het niet voor je in orde maken. Dit omdat het een fout betreft. Zonder de 4K is natuurlijk geen probleem voor 73,99 per maand of met 4K 76,49 per maand. Mocht ik dat nog in orde mogen maken, dan hoor ik dat graag. 

Welke ontvangers heeft u nu eigenlijk? 

• Auteur
  • Helper
  • March 3, 2021

Volgens mij heeft Bart al gezegd dat da niet gaat gebeuren.

Hoe graag ik ook wil. Ik kan het niet voor je in orde maken. Dit omdat het een fout betreft. Zonder de 4K is natuurlijk geen probleem voor 73,99 per maand of met 4K 76,49 per maand. Mocht ik dat nog in orde mogen maken, dan hoor ik dat graag. 

Welke ontvangers heeft u nu eigenlijk? 

Dat is niet wat@Bart_Z zei. Hij gaf aan dat 4k niet kan. Dat wil niet zeggen dat de arris niet kan.

Nu hebben we een HMB2260

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 4, 2021

Ik ga er even mee aan de slag. Je hoort via een privébericht verder van mij. 

• Helper
  • March 4, 2021

Het zelfde wat ik ook al aangaf.

Via de app of de mijnkpn website was ik goedkoper uit.

Daar stond inderdaad geen 2,50 voor 4K.

Via de chat was het ook duurder.

Ik heb het wel gedaan, maar zie dat je 4K na 3 maanden weer kan opzeggen dus dan wordt het weer 2,50 goedkoper.

Dan maar zo.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 5, 2021

6 maanden dacht ik...