Skip to main content

Goedemiddag wij hebben sinds donderdag jl geen internet verbinding meer , dit omdat de zg migratie van ons Telfort abonnement naar Kpn niet goed is verlopen ( nieuw ip adres) 

ik heb al meer dan 6x Gebeld en contact gehad met de klantenservice en evenzoveel verschillende antwoorden gehad , ben er klaar mee … 

 Zou dagelijks terug gebeld worden maar niet 1 x ben ik terug gebeld , service is echt beneden alle pijl daar , kids maken alle huiswerk digitaal en ook lesroosters zijn digitaal … niet te doen dus 

wanneer zorgt kpn nou eindelijk eens voor een oplossing .

Of ligt die bij een andere provider ? 
 

graag zou ik willen weten of mijn probleem een incident is of dat het een trend is bij Koninklijke Kpn …

Vr gr 
 

Hoi Michel, welkom hier. 

Ik heb vandaag 2 andere gevallen gezien waarbij het niet goed ging na de migratie van Telfort naar KPN. 

Ik kijk graag mee. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Beste , 

heb ik zojuist gedaan 

Vr gr


Hi Michel, dit duurt toch veel langer dan verwacht. Zoals afgesproken spreken we elkaar morgen, ik wacht op je seintje!


Beste alex .. 

super bedankt voor je hulp ( van afstand) 

alles werkt weer zoals het hoort , heeft even geduurd maar dan heb je ook wat ! 
 

fijne avond 

groet 


Fijn om te lezen. Graag gedaan uiteraard.