Skip to main content

Begin juli verhuist naar een nieuw appartement en een nieuw abonnement afgesloten (logistieke redenen binnen studentenhuis te maken). 

12 juli 2022 is er een monteur gekomen om naar de aansluiting te kijken waarvan de koperaansluiting kapot/gedeactiveerd is onder het huis. Monteur heeft een noodpakket aangevraagd voor mij om in de tussentijd toch nog gebruik te kunnen maken van internet. Tot op de dag van vandaag (26 okt 2022) heb ik nog steeds geen internet en tv vanwege de moeizame aansluiting op het glasvezel. 

10 oktober 2022 is een KPN Netwerk monteur langsgekomen en heeft gezegd dat zijn gedeelte van dit proces klaar is. KPN Netwerk heeft doorgegeven dat de status ‘Gereed’ is, dus nu ligt de bal bij KPN. 
Blijkbaar staat er in het systeem dat er nog hardware gestuurd/besteld moet worden om geïnstalleerd te worden. In de foto hieronder is te zien dat de glasvezel (na 3 maanden; was eerst voor december ingeroosterd) binnenshuis (begane grond woning) getrokken. Jammer genoeg blijft het “Connection” lampje continu knipperen evenals het “Internet” lampje op de modem. 

Nu werd er mij verteld via de klantenservice dat er sinds kort altijd een ‘final’ KPN monteur langs komt om te kijken of alles naar behoren werkt. Jammer genoeg kreeg ik de ‘Back Office’ aan de telefoon waarbij er gezegd werd dat er geen monteur ingepland kan worden omdat er dus nog hardware gestuurd/besteld moet worden. Blijkbaar is dit administratief binnenin KPN gewoonweg niet op orde of ik zie iets helemaal over het hoofd. 

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij adviseren wat mijn opties zijn.

 

Hi @Andyytj! Dat is geen fijne situatie. 🙁 Wel zie ik via de gegevens in je profiel dat er een ticket is aangemaakt. Deze is ook opgepakt door een medewerker van de juiste afdeling.

De informatie in het ticket is duidelijk. En een toevoeging van mij zou meer in de weg zitten dan helpen.

Ik moet je helaas vragen toch dit proces af te wachten. Ik kan hier zelf niets in versnellen.