Skip to main content

Op 31 mei ben ik een klant van KPN geworden.
Vanaf de eerste dag viel het internet elke 2-10 minuten uit, wat het onmogelijk maakte om het voor mijn werk te gebruiken. Ik heb alles geprobeerd, en de servicetool van KPN suggereerde dat alles in orde was en dat het probleem aan mijn kant lag.
Na ongeveer een week heb ik een bezoek van een servicemonteur ingepland. Toen de servicemonteur kwam, zei hij dat dit kwam door een defecte KPN Box. Ik heb bij hem gecheckt of ik hiervoor in rekening zou worden gebracht, hij zei 'nee natuurlijk niet, het is de fout van het bedrijf. Op mijn factuur van juni wordt ik echter voor 70 EUR belast voor 'monteur services'.

Is dit een soort grap? Ik kan niemand bellen, ik kan niets doen, het geld is gewoon van mijn rekening afgeschreven.

Hier zijn zijn opmerkingen uit het monteursbon:
Opmerking monteur
08-06-2023 10:26:48 : ********** - Snelheid nu 785Mbit down in 1e test.
08-06-2023 10:23:32 : ********** - Gewacht op modem koppeling.
Wachtwoord van oude modem is teruggezet door Motive.
Modem nog een tijdje in de gaten gehouden, deze ging niet meer spontaan herstarten.
08-06-2023 09:51:01 : ************** - Modem BoxV12 2 maal zien herstarten terwijl ik er was.
Modem BoxV12 vervangen.

 

Admin: gegevens verwijderd in verband met privacy

Hoi @Stephan_I ,

Vul alvast je profiel in, dan kan een moderator het voor je uitzoeken.


@martijn197108 bedankt, dat heb ik gedaan


Een monteur wordt soms ingeschoten als betaalde service monteur. In onze bon staat het vinkje van kosten standaard aan. Zeer waarschijnlijk heeft me collega dat vinkje vergeten uit te zetten want hij heeft ook aangegeven dat er geen kosten zullen komen. Helaas is hij of zij het vergeten te controleren blijkbaar. 

Je hebt je profiel al ingevuld, een moderator reageert doorgaans binnen drie dagen. Ik verwacht, al helemaal met het verslag wat hij in de bon heeft gezet, dat een moderator de kosten zal crediteren.


Hallo @Stephan_I, ik heb jouw abonnement er even bij gepakt en naar de notities van de monteur van op de werkbon gekeken. Dit probleem had je nooit zelf kunnen oplossen. Ik ga voor je de vergoeding invoeren. Op de volgende factuur zal er 70eu in mindering gebracht gaan worden.Â