Skip to main content

Ik heb net gekozen voor internet en tv bij kpn. Nu krijg ik een mail met de boodschap dat er in januari een monteur langs komt om te installeren. Ik dacht te hebben gelezen dat je alles gewoon zelf moet installeren en je eventueel voor een monteur dient te betalen. Moet ik nu betalen want ik heb niet voor deze optie gekozen? 

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Wellicht krijgt u een verbinding waar echt een monteur voor moet komen. Uiteraard zijn daar dan geen kosten aan verbonden. 


Om wat voor verbinding gaat het? Glasvezel? Of een dubbele (pairbonding) koperverbinding?

 

Dan is er bijna altijd een monteur nodig voor de juiste aansluitingen. Die is gratis behalve als er extra werk en/of apparatuur nodig is.

Als KPN denkt dat je het zelf kan, maar je wil perse een monteur hebben. Dan pas betaal je (75euro) voor een monteurbezoek. Maar dit zal duidelijk in je mail staan als dit zo is.

 

 


Goedemorgen @Stoel84, als wij vooraf je al informeren dat er een monteur langs komt voor de installatie, dan kost dit geen geld. Deze monteur is dan noodzakelijk om ervoor te zorgen dat jouw diensten goed gaan werken.Â