Skip to main content

Goedemorgen,

Eerder deze week heb ik mijn internetsnelheid verhoogd van 100mbps naar 200mbps. Nu moest ik een monteursbezoek in laten plannen omdat er iets vervangen moet worden. Deze monteur komt dan ook volgende week vrijdag, maar ik snap nog steeds niet waarom. Heb een Experiabox V10A in de meterkast hangen. Wie heeft antwoord? ;-)

Rene van 't Hoff

En als je geen glasvezel hebt, wel Experiabox V10 en je internetsnelheid wilt verhogen, heb je dan ook een monteur nodig? Na 3 jaar is die vraag vast nog wel actueel.. Zonde om een nieuw topic aan te maken ☺️

 

Admin: afgesplitst

Dat is per situatie verschillens @Ecaj, daar hebben we ook nog steeds geen eenduidig antwoord op. Soms is het wel nodig, soms niet. De enige manier om daar uitsluitsel over te krijgen is door het te bestellen


'de enige manier om daar uitsluitsel over te krijgen is het te bestellen'..dat lijkt me niet te kloppen. Ik héb het besteld, zonder dat ik uitleg kreeg waarom er een monteur moet komen. Die werd gewoon ingepland door KPN. Verder geen info. Ik heb vandaag geprobeerd te bellen, steeds wachttijden tot rond 15 minuten. Ik heb gewoon de datum veranderd naar eind deze maand, dan staat er tenminste niet zomaar een monteur voor mijn neus volgende week. Afzegge6kon ook niet oine. Er stond ook niet bij wat die monteur moet komen doen en wat het kost. Ik probeer morgen maar weer te bellen.


Ik heb toch even een eigen topic voor je vraag gemaakt @Ecaj, als er automatisch een monteur ingepland wordt is deze in principe ook nodig. Vaak moet er nog iets gecontroleerd of gewijzigd worden aan je aansluiting.


Ik heb toch even een eigen topic voor je vraag gemaakt @Ecaj, als er automatisch een monteur ingepland wordt is deze in principe ook nodig. Vaak moet er nog iets gecontroleerd of gewijzigd worden aan je aansluiting.

Dank je voor de info. Ik neem aan dat de monteur gratis is. Ik had dat ook gevraagd hier. Mij lijkt dat die die kosten verwerkt zijn in de abonnementskosten?


een monteur die gestuurd wordt om de snelheids verhoging mogelijk te maken , is gewoon gratis


Deze monteur is gratis inderdaad 😊