Skip to main content

Goedendag,

Ik woon in de gemeente castricum, daar komt binnenkort glasvezel maar niet van KPN.

Nu las ik dat KPN van het koperen internet af wil of gaat.

Ben ik nu verplicht om glasvezel te nemen van een andere aanbieder?

Mvgr,Steef

Nee, zolang er geen glasvezel ligt waar KPN over levert, zal KPN jouw koperen internet niet afsluiten. Jouw huidige verbinding blijft werken.


KPN werkt soms samen met lokale glasvezelaanbieders om zoveel mogelijk huishoudens aan te sluiten op het razendsnelle glasvezelnetwerk. 

Voor meer informatie zie dit artikel Glasvezel Internet via lokale glasvezelaanbieders | KPN.com

KPN werkt niet samen met glasvezelexploitanten E-Fiber en Delta Fiber, die in Castricum bezig zijn.


Mijn vraag is blijft Kpn nu zoals het is,of stopt Kpn helemaal met de koperen internetverbinding?

 


Mijn vraag is blijft Kpn nu zoals het is,of stopt Kpn helemaal met de koperen internetverbinding?

 

KPN blijft zoals het nu is. Er veranderd niets voor u.


Zoals ik hierboven al zei: jouw huidige (koper) verbinding blijft werken.

Alleen als KPN ook glasverzel gaat leggen of samen gaat werken met de anderen, zal KPN uiteindelijk stoppen met koper.


Hi,

Is er bekent wanneer KPN eventueel glasvezel gaat aanleggen in Castricum? Ik wil niet overstappen naar een andere provider.

 


Hi,

Is er bekent wanneer KPN eventueel glasvezel gaat aanleggen in Castricum? Ik wil niet overstappen naar een andere provider.

 

Hallo @ConicalCanvas82 je kunt dit controleren door je postcode/huisnummer in te geven  op www.kpnnetwerk.nl 


Hi,

Is er bekent wanneer KPN eventueel glasvezel gaat aanleggen in Castricum? Ik wil niet overstappen naar een andere provider.

 

Hallo @ConicalCanvas82 je kunt dit controleren door je postcode/huisnummer in te geven  op www.kpnnetwerk.nl 

Helaas is nog niks bekent. Kwestie van afwachten denk ik dan…