Skip to main content

In januari een nieuw abonnement afgesloten voor mijn nieuwe woning, ik was nog geen klant. 

Drie weken later is er een monteur geweest om te zien of er een aansluiting was.

Dit was niet het geval, er was geen ISRA punt.

Toen heb ik het abonnement opgezegd, maar ik had wel de spullen ontvangen, inclusief welkomst cadeau, de televisie.

De modem en tv ontvangers zijn retour gestuurd via de post, maar de televisie niet.

Nu heb ik gebeld met KPN en er werd mij verteld dat ik het abonnement na drie weken had opgezegd, dat ik de televisie als cadeau mocht houden.

Ik wil dit graag schriftelijk bevestigt hebben, maar je kan geen mail sturen naar KPN.

Heeft iemand dit wel eens gehad en hoe kan ik deze bevestiging krijgen?

 

Hi @Welkomt cadeau! Ik vind dit een goede vraag. Dat klinkt namelijk wel erg mooi. 

Wil je je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt?

Wel wil ik je sowieso alvast bedanken voor het melden!


16 februari heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice, zij moest het navragen en uiteindelijk gaf ze aan dat we de tv mochten houden.


@Welkomt cadeau bedankt voor je reactie. Ik heb het doorgestuurd. Zodra hier antwoord op is laat ik het je weten! 


Dank je wel Bram

 


Hi @Welkomt cadeau! Ik heb het voor je nagevraagd. De medewerker van de klantenservice had niet mogen toezeggen dat de tv gehouden mocht worden. Dit is alleen het geval als er op de locatie toch nog een abonnement aangesloten kan worden. 

Gezien de monteur heeft aangegeven dat dit niet zo is wil ik daarop vertrouwen. Als je toch nog met ons wilt kijken of een aansluiting mogelijk is help ik je daar graag bij.

Als je geen abonnement aanvraagt moet ik je helaas toch vragen de tv terug te sturen naar het volgende adres:

KPN retourzending
Postbus 10101
5400VB, Uden

Ik wil mijn excuses aanbieden voor de onzekerheid. En voor de manier waarop de medewerker de indruk heeft achtergelaten dat je de tv mocht houden. En ik wil je bedanken voor je eerlijkheid in de zaak. 


Hallo Bram,

Toch wel apart dat er iets gezegd is en dat het toch terug moet.

En nu moet ik de verzendkosten ook betalen, want het moet naar een postbus.

Afleveren bij post.nl?

 

De overige spullen kunnen allemaal naar een antwoordnummer, alleen deze niet.


@Welkomt cadeau excuus. Ik zie nu pas dat in plaats van “antwoordnummer” “postbus” is doorgegeven. Het gaat inderdaad om een antwoordnummer. 

We gaan je niet ook nog eens laten betalen om het pakket terug te sturen. Dat zou niet juist zijn. 

KPN Retourzending
Antwoordnummer: 10101
5400 VB Uden

In de doos zat een brief waar een QR code op staat. Als je die aan de buitenkant van de doos plakt, op zo'n manier dat de QR code goed te lezen is, moet het voldoende zijn. 


@Welkomt cadeau ik zie dat ik nog niet gereageerd heb op je eerdere opmerking. Wat betreft het toch moeten terugsturen. 

Ik ben het met je eens dat het in dit soort zaken belangrijk is om 1 duidelijk antwoord te geven. Vooral als je eerst goed nieuws krijgt en daarna slecht nieuws. In dit geval had de medewerker aan de telefoon gelijk moeten aangeven dat het pakket terug moest. Zelfs als het abonnement buiten de gebruikelijke termijn geannuleerd is.

Is het gratis terugsturen nog gelukt met de brief die in de doos zat?

 


Hallo Bram,

Vandaag is het gelukt om de tv terug te sturen.

Dank je wel voor de mooie bos bloemen.

Met vriendelijke groet,


Iemand anders krijgt nu al welkomstkado een gebruikte televisie toegestuurd?


De TV zit nog netjes in de doos. Deze is niet open geweest.