Skip to main content

Vanaf 2017 heeft kpn onze ouder provider overgenomen (onsbrabantnet). Prima geregeld bij KPN, super tevreden...

In ons huis hebben wij een slecht tot geen wifi bereik op de eerste verdieping en de zolder. In corona tijd erg onhandig. Ik kreeg een tip om dat bij KPN te regelen. Mijn abonnement liep al jaren door, dus ingelogd op mijnkpn om eens te kijken of er wat beters of anders was, en jawel, een mooie actie, 4 euro per maand goedkoper zelfs (ik betaal dus al jaren teveel?) voor hetzelfde, een superwifi abonnement met extra versterkers in een netwerk van kpn. Snel abonnement wijzigen dan maar.Maar bij bestellen liep het fout.

Dan maar even bellen? helaas...Om een lang verhaal kort te maken: na het eerste telefoontje moest ik 80 euro bijbetalen voor superwifi, en na het tweede telefoontjes zondagavond 22:30 uur komt kpn niet verder dan dat ik 100 euro moest bijbetalen, (en dus nog steeds 66 euro betaal ipv 62,50 ?)

Hoe help je vaste klanten vooruit (die niet ieder jaar bellen en zeuren over korting) met een slecht wifi in huis, die 4 euro teveel betalen ieder jaar? 

Ik wil graag bij KPN blijven, maar waarom krijg ik niet de aanbieding van 62.50 en superwifi?

Moet ik dan eerst een jaar naar ZIGGO? Ik wil graag blijven, maar dit verbaasd me zeer... 

Mvg, Remko….

Het is heel simpel. Als uw snelheid onder de 20 Mbit/s is krijgt u van kpn 2experia wifi's gratis of een monteur aan huis. De experia wifi's moeten met een kabel aangesloten op de experiabox. Als u geen kabels wil trekken is dat uw keuze daar kan kpn niets mee. Maar dan nog iets, misschien heeft u ook wel veel geld uitgegeven aan allerlei apparatuur die op Wi-Fi draait. Waarom mag dan de apparatuur die dit aanstuurt niets kosten? Investeer nou eens in een goede bekabelde versterkers. Veel werk maar succes gegarandeerd. Overigens krijgt u het genoemde alleen via de wifimanager. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login Succes!


Hierop reeds in een andere discussie op gereageerd. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Kpn haar bestaande klanten niet koestert en dus niet laat mee profiteren van mogelijkheden die wel voor nieuwe klanten gelden. Kpn aub koester de bestaande klanten. 


Hierop reeds in een andere discussie op gereageerd. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Kpn haar bestaande klanten niet koestert en dus niet laat mee profiteren van mogelijkheden die wel voor nieuwe klanten gelden. Kpn aub koester de bestaande klanten. 

Dat doet KPN ook. Door de abonnementsprijzen laag te houden.


Hoi @Bluesfield! Welkom op het KPN Forum :grin:

 

Jammer om te horen dat je wifi niet lekker werkt. Ik zou de tip van @Joep1965 zeker eens na lopen. Doorloop de wifi manager minimaal twee keer helemaal voor een optimaal resultaat. Mocht de wifi niet voldoende zijn, dan komt hier een oplossing uit. 

Wat betreft de korting en het ontvangen van de gratis SuperWifi's, nieuwe klanten hebben inderdaad deze keuze. Korting of de gratis versterkers. KPN waardeert bestaande klanten zeker, deze bestaande klanten hebben bij de start van het abonnement namelijk ook een soortgelijke korting gehad :relaxed:


Reageer