Skip to main content

Hi KPN,

Morgen is de sleutel overdracht van ons oude huis. We hadden internet en tv via XS4ALL. En mijn ex man heeft KPN meegenomen naar zijn nieuwe huis. 
Een tijdje geleden heb ik met jullie gebeld omdat ons abonnement tm november loopt. Jullie zeiden dat we niet hoefden door te betalen tm november als we 1 oktober verhuizen. Maar ik moest XS4ALL nog even bellen. Die zeiden dat doorbetalen de enige optie was. 
Toch wil ik het nog een keer checken omdat jullie samen met XS4ALL nu zijn en mijn ex-man dus zijn abonnement mee heeft verhuisd. Het zou toch heel vreemd zijn als we dan voor oktober en november nog moeten betalen voor iets wat we niet afnemen op het oude adres, maar wel een KPN abonnement op een nieuw adres.

 

Hopelijk kunnen jullie me helpen,

Groet,

Chantal Zevenbergen 

Als het abonnement verhuist blijft het bestaan, ook al wordt het een ander adres, en moet er dus voor betaald blijven worden. Op het oude adres wordt het signaal afgesloten, op het nieuwe geactiveerd en loopt daar het abonnement door. 

Ik neem aan dat het dan op naam van je ex man staat en betaalt hij ervoor. 


Ik zou maar even bellen naar het gratis nummer van KPN. 0800-0402. XS4All is geintegreerd in KPN. Dat weet waarschijnlijk iedereen bij KPN en denken ze dat alle klanten dat ook weten. 

Je hebt misschien wel gewoon een nieuw KPN abonnement gekregen, toen je XS4All bestelde. 

 


Goedenavond @Chantal Zevenbergen! Fijn dat je contact met ons opneemt via het KPN Forum.

Bij een verhuizing is het zoals PeterG het uitgelegd heeft: het abonnement blijft actief op het oude adres, tot aan de verhuisdatum. De abonnementskosten zijn tot en met die datum verschuldigd en gaan dan door op het nieuwe adres. Nu geef je aan dat het KPN abonnement meeverhuisd is maar je hebt het ook nog over een XS4ALL abonnement: ik check graag wat de huidige stand van zaken is!

Of is jouw vraag in de tussentijd al beantwoord?
Als mijn hulp nog nodig is, dan helpt het mij als jij jouw klantgegevens noteert in jouw Forum profiel: graag het klantnummer en / of postcode en huisnummer van het oude adres.


Het is al opgelost. Dank voor je antwoord!


Oh, super! Geen dank!

Ik markeer mijn antwoord als beste antwoord, zodat anderen die hier ook tegenaan lopen, weten wat ze eventueel kunnen doen!